Grof taalgebruik/beledigingen op internet strafbaar???

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Koops

Post by Koops » Fri Nov 07, 2003 09:58

Kosmos wrote: Of je iets mag zeggen of niet, bepaalt in een democratie nog altijd de rechter, petmans. En zo staat het dan ook geschreven!
Maar anoniem klikken, wat vind je daar dan van, Koops?
Anoniem klikken is misschien moreel verwerpelijk, maar in ieder geval niet strafbaar in een democratie. Wat dat betreft is het hetzelfde als het doen van allerlei uitlatingen. Uit bovenstaande quote meen ik op de te kunnen maken jij vindt dat dingen mogen zolang ze je niet verboden worden door een daartoe bevoegde instantie. Als dat je criterium is dan moet je ook niet gaan piepen over anoniem klikken.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Thu Nov 13, 2003 23:27

Je haalt piepen en een aanklacht indienen voor het gemak even door elkaar, Koops.
Heaven is no location, but a state of mind

Koops

Post by Koops » Fri Nov 14, 2003 12:20

Kosmos wrote:Je haalt piepen en een aanklacht indienen voor het gemak even door elkaar, Koops.
Als ik piepen en een aanklacht indienen door elkaar haal zou er dus het volgende moeten staan volgens jou:

Als dat je criterium is dan moet je ook niet een aanklacht indienen (??) over anoniem klikken.

Het lijkt me sterk dat je bovenstaande bedoelt. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Post Reply