Op de laatste dag NK heb ik alle krantenartikels op de 3 publicatieborden gelezen. U pikt er nu net een artikel uit dat volgens u niet kan. De rest 99% was zeer positief en leuk om te lezen. Je kan dat ene artikel wel gaan wegen maar bij elke sport gebeurd dat en de meeste mensen storen zich daar echt niet aan. Ook het dagboek was fantastisch en niet zoals gesuggereerd wordt alleen over bier. Lees het nog maar eens na. De rustdag tel ik niet mee en dat moet kunnen. Dan komen er journalisten op de laatste dag. Het eerste wat ze bekijken zijn de publikatieborden. Daar hangt een artikel van een organisatielid vol met onwaarheden en valse beschuldigingen. Ik zag de journalisten al genieten en de andere artikels werden niet eens meer gelezen. Dan wordt Thijssen kampioen en wordt door deze journalisten helemaal uitgevraagd over het gemene artikel. Leuk is dat voor een kampioen........Klareveld wrote:Kom nou, Tantekaatje. In het AD had Thijssen toch zelf al aangegeven dat hij op moest passen met al die halve liters. Het is te makkelijk om de schuld bij Kroesbergen te leggen.tantekaatje wrote:Echt jammer dat zo'n artikel op het publikatiebord werd gehangen tussen allemaal leuke verslagen over het NK.
Respect voor de damprestatie is er. Geen twijfel.tantekaatje wrote: Verder heb ik er respect voor als iemand drie keer achtereen het NK wint en zich schaart tussen een aantal grote namen in de damwereld....We kunnen beter hier de nadruk op leggen als elk woord te gaan wegen.........
Echter, Thijssen moet zelf zijn woorden beter wegen. Tegen een journalist zeggen dat collega Barkel naar bier stinkt is gewoon oliedom, onvriendelijk en onhandig - zeker voor een kampioen. Om over het woord "respect" maar te zwijgen...
Als dat artikel er niet gehangen had dan was het allemaal zeker anders gelopen.....Lees de reactie maar eens na van Thijssen op damwereld.com waar hij zijn visie geeft op het hele gebeuren.
Damprofessional? Ik vergelijk dammen niet met voetballers met miljoenencontracten, maar een plaatselijke club waar rijkelijk het bier vloeit na de wedstrijd en waar dammers nog kleine jongens bij zijn. De meeste spelers op het NK heeft het geld gekost!