Hoe plaats ik een Attachment?
Je kan attachments plaatsen als je een nieuw bericht plaatst. Er moet een Voeg Attachment Toe formulier onder het tekstvlak staan. Als je op de Browse... knop klikt, wordt het standaard Open Bestand Scherm van uw computer geopend. Zoek het bestand dat uw wilt plaatsen, selecteer het en klik OK, Open of dubbelklik op het bestand, naar gelang uw persoonlijke voorkeur en/of de procedure voor uw systeem. Als u kiest voor het toevoegen van een beschrijving in het Bestand Beschrijving veld dan wordt deze tekst gebruikt als een link naar het geplaatste bestand. Als je geen beschrijving invult, wordt de bestandsnaam zelf gebruikt voor de link. Als de beheerder het toegestaan heeft kan je meerdere attachements uploaden door dezelfde procedure als hierboven beschreven te volgen, totdat het maximale aantal bereikt is.
De beheerder bepaald de maximale bestandsgrootte, de toegestane extensies en de mime typen voor het forum. Wees ervan bewust dat het je eigen veranwoordelijkheid is dat je attachments niet in strijd zijn met regels van het forum en dat attachments zonder waarschuwing kunnen worden verwijderd.
Verder neemt de eigenaar van het forum, de webmaster, de beheerder noch de moderators enige verantwoording voor verlies van gegevens.
Hoe voeg ik een attachment toe nadat ik een bericht heb geplaatst?
Om na het plaatsen van een bericht er een attachment aan te koppelen moet je het bericht bewerken en de bovenstaande handelingen volgen. Het nieuwe attachment wordt toegevoegd op het moment dat je op OK klikt om het bericht te plaatsen.
Meer hier: http://fmjd.org/bb/faq.php
![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Nieuwe opties
Meteen maar even testen...
- Attachments
-
- ajdejong_wow.pdn
- Een heel fraai slagmechanisme van A.J. de Jong
- (400 Bytes) Downloaded 564 times
Heel cool. Misschien krijgen we op deze manier de dambo-applet aan de praat; het bestand met de partijen attachen en ernaar verwijzen binnen de de -tag. Kan het nu niet goed testen, m'n eigen site (met de dambo-archive-bestanden) ligt plat. Alexander, wat denk je, heeft dat kans?
:edit 26-02-2005 19.57: werkt niet.
Code: Select all
<applet>
:edit 26-02-2005 19.57: werkt niet.