Werkt de ledenwerfcompetitie?
-
Werkt de ledenwerfcompetitie?
Ik vraag me af of de ledenwerfcompetitie die vorig jaar is gestart ook echt werkt: zijn er januari 2005 meer leden dan in januari 2004? Ik weet niet waar ik deze gegevens kan vinden.
'beter 1 vogel in de hand dan tien in de neus' (Fons van der Plas, 2004)
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: Werkt de ledenwerfcompetitie?
OP de kndb site staat genoeg over dit onderwerp. Als je ff goed kijkt, zie je zo dat het ledenaantal veel meer is dan vorig jaar.Fons van der Plas wrote:Ik vraag me af of de ledenwerfcompetitie die vorig jaar is gestart ook echt werkt: zijn er januari 2005 meer leden dan in januari 2004? Ik weet niet waar ik deze gegevens kan vinden.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Het enige dat ik op de kndb-site kan vinden is het aantal aangemelde spelers sinds de ledenwerfcompetitie is begonnen. Maar zijn er ook meer spelers begonnen met dammen dan dat er zijn gestopt? Die informatie kan ik nergens vinden.
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
In de laatste notulen (oid) stond dat het aantal opzeggingen vorig jaar ook heel hoog was. Maar daar werd niet verder op ingegaan. Mogelijk een relatie met het bestuursbeleid? Wat meer inzicht hierover zou ook zijn vruchten kunnen afwerpen.Fons van der Plas wrote:Het enige dat ik op de kndb-site kan vinden is het aantal aangemelde spelers sinds de ledenwerfcompetitie is begonnen. Maar zijn er ook meer spelers begonnen met dammen dan dat er zijn gestopt? Die informatie kan ik nergens vinden.
-
-
Ik denk niet dat clubs nu extra hun best gaan doen om extra leden binnen te halen, maar dat ze wel eerder overgaan tot het inschrijven van nieuwe leden. Misschien werd er vroeger eerst een jaar afgewacht of nieuwe leden wel bleven. Vooral jeugdleden kunnen binnen no time weer weg zijn en dan is het zonde om een jaar bondscontributie voor die leden te betalen. Met het tientje van Teun worden die kosten in ieder geval verlaagd. Daarnaast is het natuurlijk leuk om als club op de kdnb-site positief in het nieuws te komen.
- Teun van de Krol
Het tientje is van Teus en niet van mij!Dolly's brother wrote:Ik denk niet dat clubs nu extra hun best gaan doen om extra leden binnen te halen, maar dat ze wel eerder overgaan tot het inschrijven van nieuwe leden. Misschien werd er vroeger eerst een jaar afgewacht of nieuwe leden wel bleven. Vooral jeugdleden kunnen binnen no time weer weg zijn en dan is het zonde om een jaar bondscontributie voor die leden te betalen. Met het tientje van Teun worden die kosten in ieder geval verlaagd. Daarnaast is het natuurlijk leuk om als club op de kdnb-site positief in het nieuws te komen.
typefoutjeTeun van de Krol wrote:Het tientje is van Teus en niet van mij!Dolly's brother wrote:Ik denk niet dat clubs nu extra hun best gaan doen om extra leden binnen te halen, maar dat ze wel eerder overgaan tot het inschrijven van nieuwe leden. Misschien werd er vroeger eerst een jaar afgewacht of nieuwe leden wel bleven. Vooral jeugdleden kunnen binnen no time weer weg zijn en dan is het zonde om een jaar bondscontributie voor die leden te betalen. Met het tientje van Teun worden die kosten in ieder geval verlaagd. Daarnaast is het natuurlijk leuk om als club op de kdnb-site positief in het nieuws te komen.
Ach ja, die 'n' en die 's' zitten op de nieuwe toetsenborden ook zo dicht bij elkaar....Dolly's brother wrote:typefoutjeTeun van de Krol wrote:Het tientje is van Teus en niet van mij!Dolly's brother wrote:Ik denk niet dat clubs nu extra hun best gaan doen om extra leden binnen te halen, maar dat ze wel eerder overgaan tot het inschrijven van nieuwe leden. Misschien werd er vroeger eerst een jaar afgewacht of nieuwe leden wel bleven. Vooral jeugdleden kunnen binnen no time weer weg zijn en dan is het zonde om een jaar bondscontributie voor die leden te betalen. Met het tientje van Teun worden die kosten in ieder geval verlaagd. Daarnaast is het natuurlijk leuk om als club op de kdnb-site positief in het nieuws te komen.
-
- Arjen de Mooij
ik tik ze allebei met dezelfde vinger hoor [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
-
Open ik voor het eerst van mijn leven eens een serieuze poll en dan dwaalt iedereen weer af naar grappen en grollen die bij de jeugdsite niet zouden misstaan!
[img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]
[img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]
Zal wel van de schrik komen. Misschien dat iedereen nu een beetje bekomen is van de combinatie 'van der plas' en een serieus topic.....Fons van der Plas wrote:Open ik voor het eerst van mijn leven eens een serieuze poll en dan dwaalt iedereen weer af naar grappen en grollen die bij de jeugdsite niet zouden misstaan!
Re: Werkt de ledenwerfcompetitie?
Grote Alfonso, bedwinger van Elenbaas, op de KNDB site vindt u het antwoord op deze vraag [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Fons van der Plas wrote:Ik vraag me af of de ledenwerfcompetitie die vorig jaar is gestart ook echt werkt: zijn er januari 2005 meer leden dan in januari 2004? Ik weet niet waar ik deze gegevens kan vinden.
-
Mooi zo! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]