Hij neemt ons mee naar een kamp ergens in Siberie. Jammer, een reisje naar Spanje had ik leuker gevonden.hans andriessen wrote:Tja, da's nou te laat.Mark Hees wrote: Maar Hans, dat is het nu juist. Ik snap niet wat er te geloven is aan sinterklaas en de kerstman. Zoals de wishmaster al schreef, de Sint is op tv, dus hij bestaat. Ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen. Ook de kerstman is elk jaar bij ons in het winkelcentrum, dus hij bestaat ook. Die jeugd van tegenwoordig komt met allerlei verhalen dat ze niet zouden bestaan. Stelletje ongelovigen. Van mij mogen ze allemaal in de zak mee naar Spanje.
Kan de kerstman nog wat voor ons betekenen?
Geloven dammers in Sinterklaas?
-
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
Tsja, met de kersman meesturen is misschien wel een goed idee. Sinterklaas nam dit jaar maar een persoon mee terug naar Spanje, dat was Geert Wilders.
Die wilde namelijk controleren of er net zo veel Zwarte Pieten mee terug gingen naar Spanje als er naar Nederland waren gekomen en er niet eentje stiekem in Nederland achterbleef.
Die wilde namelijk controleren of er net zo veel Zwarte Pieten mee terug gingen naar Spanje als er naar Nederland waren gekomen en er niet eentje stiekem in Nederland achterbleef.
everytime is a good time to take your time to have a good time
Paste die pruik dan wel in de zak?Wishmaster wrote:Tsja, met de kersman meesturen is misschien wel een goed idee. Sinterklaas nam dit jaar maar een persoon mee terug naar Spanje, dat was Geert Wilders.
we moeten niet van het onderwerp afdwalen he?Mark Hees wrote:Paste die pruik dan wel in de zak?Wishmaster wrote:Tsja, met de kersman meesturen is misschien wel een goed idee. Sinterklaas nam dit jaar maar een persoon mee terug naar Spanje, dat was Geert Wilders.
Da's waar. Het is een serieus topic, en daar past dit soort uitweidingen niet in. Foei Hans, Pascal en Mark, foei, foei.FDA wrote:we moeten niet van het onderwerp afdwalen he?Mark Hees wrote:Paste die pruik dan wel in de zak?Wishmaster wrote:Tsja, met de kersman meesturen is misschien wel een goed idee. Sinterklaas nam dit jaar maar een persoon mee terug naar Spanje, dat was Geert Wilders.
Ondertussen ziet het er wel naar uit dat een meerderheid in Sniklaas gelooft. Een deel durft het niet toe te geven, lafaards zijn het.
-
Het is in ieder geval duidelijk dat dammers niet in de kertman gelovenMark Hees wrote:Da's waar. Het is een serieus topic, en daar past dit soort uitweidingen niet in. Foei Hans, Pascal en Mark, foei, foei.FDA wrote:we moeten niet van het onderwerp afdwalen he?Mark Hees wrote: Paste die pruik dan wel in de zak?
Ondertussen ziet het er wel naar uit dat een meerderheid in Sniklaas gelooft. Een deel durft het niet toe te geven, lafaards zijn het.
'beter 1 vogel in de hand dan tien in de neus' (Fons van der Plas, 2004)
Dat is omdat je de optie Sniklaas + Kerstman er niet bij had staan. Ik geloof uiteraard in beiden, maar kon dat niet kiezen....Fons van der Plas wrote:Het is in ieder geval duidelijk dat dammers niet in de kertman gelovenMark Hees wrote:Da's waar. Het is een serieus topic, en daar past dit soort uitweidingen niet in. Foei Hans, Pascal en Mark, foei, foei.FDA wrote: we moeten niet van het onderwerp afdwalen he?
en de paashaas staat er ook niet bijMark Hees wrote:Dat is omdat je de optie Sniklaas + Kerstman er niet bij had staan. Ik geloof uiteraard in beiden, maar kon dat niet kiezen....Fons van der Plas wrote:Het is in ieder geval duidelijk dat dammers niet in de kertman gelovenMark Hees wrote: Da's waar. Het is een serieus topic, en daar past dit soort uitweidingen niet in. Foei Hans, Pascal en Mark, foei, foei.
Nee, maar van die poll wisten we nog niets toen deze uiterst serieuze en niet te onderschatten poll van start ging. Je moet natuurlijk deze dingen wel gescheiden houden. Misschien is het tijd voor een gecombineerde poll....FDA wrote:en de paashaas staat er ook niet bijMark Hees wrote:Dat is omdat je de optie Sniklaas + Kerstman er niet bij had staan. Ik geloof uiteraard in beiden, maar kon dat niet kiezen....Fons van der Plas wrote:
Het is in ieder geval duidelijk dat dammers niet in de kertman geloven
Hij heeft gelijk Fons. We moeten de handen ineen slaan en vergeten dat de paashaaspoll beter is dan de sinterklaaspoll en een gecombineerde poll maken. Bedankt voor het idee Mark!Mark Hees wrote:Nee, maar van die poll wisten we nog niets toen deze uiterst serieuze en niet te onderschatten poll van start ging. Je moet natuurlijk deze dingen wel gescheiden houden. Misschien is het tijd voor een gecombineerde poll....FDA wrote:en de paashaas staat er ook niet bijMark Hees wrote: Dat is omdat je de optie Sniklaas + Kerstman er niet bij had staan. Ik geloof uiteraard in beiden, maar kon dat niet kiezen....