Indeling Nationale Competitie 2004/2005

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Thu Jun 03, 2004 09:56

GuidoB wrote:
Damkoningin wrote:Wat een ongelovelijk KUT-rooster...

De 1e wedstrijd moete we met het 1e, 2e en 3e thuis.. (zal wel weer een gebeuren worden..) en de laatste wedstrijd zijn het 1e, 2e en 3e uit.
Heel snugger van de KNDB!!! [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
En bedankt. Daar kunnen de roostermakers het weer mee doen. Er is bij de KNDB een verzoek van Witte van Moort binnengekomen. Leo heeft de preciese tekst en ik niet, maar de samenvatting in zeven woorden was "enkele wedstrijden 1e en 2e gelijk thuis". Wat is er vervolgens gebeurd? Alle drie de teams hebben een willekeurig nummer gekregen (het 1e hetzelfde als vorig jaar, net als de rest van de ereklasse, het 2e en 3e geloot) en dan kijk je hoe het uitkomt. Het 1e en 2e blijken niet enkele, maar maar liefst vijf wedstrijden tegelijk thuis te spelen. Duidelijk voldaan aan het verzoek dus. Over 2 of 3 teams tegelijk thuis heeft Witte van Moort niets aangegeven en hun voorkeur was in elk geval bij Leo niet bekend.

Er kunnen twee dingen aan de hand zijn. Of de secretaris van Witte van Moort heeft de voorkeur van zijn club niet goed doorgegeven aan de KNDB en dan moet hij dat volgend jaar beter doen. Of Damkoningin weet niet wat het bestuur van haar club wil en moet dit eerst maar eens navragen voordat ze op dit forum begint te schelden.

Zoals ik al eerder zei. Ik weet niet wat het bestuur gezegd/geschreven heeft. En ten 2e, ik bedoelde dus gewoon dat ik het jammer vond dat we de 1e ronde allemaal thuis moeten en de laatste ronde allemaal uit.
En het is dus niet tegen jou hoor Guido!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Nescio

Post by Nescio » Thu Jun 03, 2004 23:15

Damkoningin wrote:Zoals ik al eerder zei. Ik weet niet wat het bestuur gezegd/geschreven heeft. En ten 2e, ik bedoelde dus gewoon dat ik het jammer vond dat we de 1e ronde allemaal thuis moeten en de laatste ronde allemaal uit. En het is dus niet tegen jou hoor Guido!
Maar je begint met te zeggen: wat een ongelooflijk KUT-rooster. Daarmee heb je indirect de toon al gezet voor de rest van je betoog. Als je nu gewoon iets neer had gezet in de trend van "Jammer van de eerste en de laatste ronde", dan had je geen enkel onvertogen woord tegen je gehad. Mensen die het rooster indelen doen dit ook allemaal maar vrijwillig en hebben op zeker hun best gedaan om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Maar het blijven wensen en zeker geen eisen die je kunt stellen. Let maar op, in de praktijk komt het allemaal goed.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.

Mark Hees

Post by Mark Hees » Tue Nov 30, 2004 14:22

Is het al tijd voor een tussentijdse evaluatie? Ergens staat bv een post dat CEMA 10e wordt in de ere klasse.....

In 2B is het lekker spannend. DES en DDC met 11 punten, gevolgd door Hartholt Olie (Heino) en Lelystad met 10 punten. En deze 4 teams moeten nog tegen elkaar. En dan te bedenken dat L'stad in Almelo gewoon een punt heeft laten liggen.....

Post Reply