Stoop is een lichtend voorbeeld voor de jeugd!

Discussies over damsport (in het Nederlands)
hans andriessen

Post by hans andriessen » Fri Nov 05, 2004 16:29

Bert Zwart wrote:Nee, sorry! .
Uitstekend.
Bert Zwart wrote: Het enige dat ik begrijp is dat je Danielle gebruikt voor een inside joke/comment (whatever) voor iemand. En de manier waarop je de onrust bij Danielle weg tracht te nemen is op zijn minst onhandig te noemen. Excuus aan Danielle is op zijn plaats, lijkt me.
Als zij met Michiel heeft gesproken, zal haar alles duidelijk zijn. Excuses zijn dan overbodig.
Hoe dan ook: IK gebruikte Danielle (sorry, die trema lukt steeds niet) niet. Op dat punt wil ik duidelijk zijn.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Fri Nov 05, 2004 16:33

hans andriessen wrote:
Bert Zwart wrote:Nee, sorry! .
Uitstekend.
Bert Zwart wrote: Het enige dat ik begrijp is dat je Danielle gebruikt voor een inside joke/comment (whatever) voor iemand. En de manier waarop je de onrust bij Danielle weg tracht te nemen is op zijn minst onhandig te noemen. Excuus aan Danielle is op zijn plaats, lijkt me.
Als zij met Michiel heeft gesproken, zal haar alles duidelijk zijn. Excuses zijn dan overbodig.
Hoe dan ook: IK gebruikte Danielle (sorry, die trema lukt steeds niet) niet. Op dat punt wil ik duidelijk zijn.
a ha.

dus jij weet wie die email aan Danielle gestuurd heeft?

vertel!

hans andriessen

Post by hans andriessen » Fri Nov 05, 2004 17:03

Bert Zwart wrote:
a ha.

vertel!
Het 10 eurocent-muntje begint te vallen [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
Maar, nee, ik weet niet wie dat emailtje gestuurd heeft.

Voorlopig wil het hier even bij laten. [img]images/smilies/new_silly.gif[/img]

Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Sat Nov 06, 2004 23:15

hans andriessen wrote:
Bert Zwart wrote:
a ha.

vertel!
Het 10 eurocent-muntje begint te vallen [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
Maar, nee, ik weet niet wie dat emailtje gestuurd heeft.

Voorlopig wil het hier even bij laten. [img]images/smilies/new_silly.gif[/img]
Hans bedoeld dat de Allmachtige via Zusje sprak.
Flow with the Go

VibeMan

Post by VibeMan » Fri Nov 12, 2004 13:38

rijmer wrote:Ik probeer de zaak niet af te dekken. Ik geef aan dat iedereen zijn zwaktes heeft. Henk heeft bekent daarmee de zaak af. Maar sommige mensen schijnen altijd na te moeten trappen en tegelijkertijd alle goede kanten van iemand in het discrediet te brengen. En daarnaast werd er 1 ontwaarheid verkondigd (dat het wedstrijdformulier al getekend was) en 1 onzinnige koppeling gemaakt (linkerhand van aankomend voorzitter).
Als ik de zaak had willen afdekken had ik mijn pijlen wel persoonlijk kunnen richten op zusje wat neit mijn bedoeling is!
Dit is geen afdekken, dit is pure kontkruiperij! Heeft Rijmer nog kans op een WK-plaats? Ik hoorde dat Stoop in de organisatie zit van het WK.

Vibe

Insomnia

Post by Insomnia » Fri Nov 12, 2004 18:34

hallo dammers,

ik ben paar maanden niet op dit forum geweest en lees dus ff snel deze discussie door.....
nu vind ik die actie van stoop niet zo heel erg, zeker niet als hij heeft bekend. Wat me wel opvalt is dat heel veel mensen meteen happen met reacties zonder eerst na te denken (voor zover deze sociaal niet ontwikkelde dammers dat kunnen) en dus een hoop onzin uitbrabbelen. waarom doen bijna alle dammers dit? waarom zijn heel veel dammers aka forumbezoekers zo happerig en doen ze alsof de wereld vergaat door te ruzieën met andere dieren van deze aparte soort? Waarschijnlijk omdat de meeste dammers sociaal compleet gestoord zijn, grote vormen van autisme hebben en verder alleen bezig zijn met een doelloos stom spelletje. Psychisch gestoord noem ik deze afgrijselijke soort dieren die hier op dit forum bij elkaar komen. zo cum ik tot de conclusie dat +- 80% van de mensen op dit forum sociaal zeer-gestoorde autistische seks-en-sociaal-tekortkomende imbecielen en dus vieze pedofiel-achtige beesten zijn.....
dit bedoel ik niet voor hanco elenbaas bv!
In andere discussies wordt deze man afgezeken omdat de zwaar gestoorde menigte iets niet bevalt, niks te doen heeft of niet tegen de (erge) waarheid kan!
Hanco Elenbaas, de man die altijd nuttige reacties levert, heb mezelf nog nooit aan hem geergert (en terecht), itt de vele dammende borderlines hier. Deze man verschaft de dammers door heel vaak en frequent krantenartikelen op dit forum te zetten! een gigantisch karwei dat deze man doet! Daarom, een beetje meer respect voor deze vent!

met vriendelijke dammersgroet
Last edited by Insomnia on Sun Nov 14, 2004 14:40, edited 2 times in total.

Schijf

Post by Schijf » Fri Nov 12, 2004 19:06

Ahum, over kontkruiperij gesproken..... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Nov 12, 2004 19:14

Insomnia wrote:
groeten, een (officieel nog niet-)ex dammer
Dank je Joost, maar niet voorgoed stoppen hoor!
Mijn leermeester Piet van Heerde zei altijd tegen me dat het juist goed is om af en toe een tijdje te stoppen met dammen, omdat je met verfriste blik weer nog veel sterker terug kan komen, nadat je je een tijdje hebt overgegeven aan de geneugten des levens.
Toen Piet al dik in de zeventig was werd hij met een lijf vol kanker, een paar weken voor zijn dood, samen met Paul Oudshoorn Kampioen van Amsterdam.
Vooral als je jong bent zijn er talrijke leukere dingen dan dammen, ik wens je er zeer veel plezier mee!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Nov 12, 2004 19:28

VibeMan wrote:
rijmer wrote:Ik probeer de zaak niet af te dekken. Ik geef aan dat iedereen zijn zwaktes heeft. Henk heeft bekent daarmee de zaak af. Maar sommige mensen schijnen altijd na te moeten trappen en tegelijkertijd alle goede kanten van iemand in het discrediet te brengen. En daarnaast werd er 1 ontwaarheid verkondigd (dat het wedstrijdformulier al getekend was) en 1 onzinnige koppeling gemaakt (linkerhand van aankomend voorzitter).
Als ik de zaak had willen afdekken had ik mijn pijlen wel persoonlijk kunnen richten op zusje wat neit mijn bedoeling is!
Dit is geen afdekken, dit is pure kontkruiperij! Heeft Rijmer nog kans op een WK-plaats? Ik hoorde dat Stoop in de organisatie zit van het WK.

Vibe
Reinier (Rijmer) is voorzitter van Meurs/Denk en Zet en moet dus zijn achterban verdedigen.
Wat Henk Stoop gedaan heeft in de partij met Martijn is verschrikkelijk en niet goed te praten, maar hij heeft het bekend en er zijn excuses voor aangeboden.

En omdat Henk vooral goede dingen voor het dammen heeft gedaan is het niet meer dan logisch dat Rijmer hem verdedigt.
Laf dus van Gerbrand Hessing om mee te huilen met de wolven in het bos.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Fri Nov 12, 2004 19:51

Hanco Elenbaas wrote:Toen Piet al dik in de zeventig was werd hij met een lijf vol kanker, een paar weken voor zijn dood, samen met Paul Oudshoorn Kampioen van Amsterdam.
Dat bewijst, dat:
- Amsterdam totaal niks voorstelt
- Dammen totaal niks voorstelt
- Piet&Paul zeer gemeen zijn door samen te spannen

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Nov 12, 2004 20:14

Ben Anoniem wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Toen Piet al dik in de zeventig was werd hij met een lijf vol kanker, een paar weken voor zijn dood, samen met Paul Oudshoorn Kampioen van Amsterdam.
Dat bewijst, dat:
- Amsterdam totaal niks voorstelt
- Dammen totaal niks voorstelt
- Piet&Paul zeer gemeen zijn door samen te spannen
Jaja, laat jij dan maar eens een toernooi zien waarin je niet laatste werd, zodat we jou voor de verandering misschien wat serieuzer kunnen nemen.

Achter Piet en Paul eindigden in Piet's afscheidstoernooi o.a. GMI Johan Bastiaannet en veelvoudig Kampioen Herman van Westerloo.

Morgen zullen we zien wat Amsterdam nog voorstelt als Hiltex 1, 2 en 3 spelen tegen jouw Van Stigt Thans 1 (met Amsterdammer Rob Clerc), 2 en 3, terwijl amateurclub VAD het opneemt tegen de zwaar gesponsorde vereniging van oud-Amsterdammer Ton Sijbrands.

Gerard de Groot

Post by Gerard de Groot » Sat Nov 13, 2004 20:23

Insomnia wrote:hallo dammers,

ik ben paar maanden niet op dit forum geweest en lees dus ff snel deze discussie door.....
nu vind ik die actie van stoop niet zo heel erg, zeker niet als hij heeft bekend. Wat me wel opvalt is dat heel veel mensen meteen happen met reacties zonder eerst na te denken (voor zover deze sociaal niet ontwikkelde dammers dat kunnen) en dus een hoop onzin uitbrabbelen. waarom doen bijna alle dammers dit? waarom zijn heel veel dammers aka forumbezoekers zo happerig en doen ze alsof de wereld vergaat door te ruzieën met andere dieren van deze aparte soort? Waarschijnlijk omdat de meeste dammers sociaal compleet gestoord zijn, grote vormen van autisme hebben en verder alleen bezig zijn met een doelloos stom spelletje. Psychisch gestoord noem ik deze afgrijselijke soort dieren die hier op dit forum bij elkaar komen. zo cum ik tot de conclusie dat +- 80% van de mensen op dit forum sociaal zeer-gestoorde autistische seks-en-sociaal-tekortkomende imbecielen en dus vieze pedofiel-achtige beesten zijn.....

groeten, een (officieel nog niet-)ex dammer
Hallo Insomnia,

Dat valt nog wel mee hoor. Er zijn enkele tientallen dammers hier actief op dit forum, waarvan een deel idd flink gestoord lijkt, maar dat is nog geen % van de dammers in Nederland. Gelukkig maar, want als op mijn club ook zo'n sfeer zou zijn als hier zou ik ook meteen kappen.

VibeMan

Post by VibeMan » Mon Nov 15, 2004 11:28

Hanco Elenbaas wrote:
VibeMan wrote:

Vibe
Reinier (Rijmer) is voorzitter van Meurs/Denk en Zet en moet dus zijn achterban verdedigen.
Wat Henk Stoop gedaan heeft in de partij met Martijn is verschrikkelijk en niet goed te praten, maar hij heeft het bekend en er zijn excuses voor aangeboden.

En omdat Henk vooral goede dingen voor het dammen heeft gedaan is het niet meer dan logisch dat Rijmer hem verdedigt.
Beste Hanco ElenDwaas,

Ten eerste huil ik niet mee met de wolven in het bos. Ik plaats gewoon een reëel stukje forum!

Ten tweede, wie geeft jou het recht om mijn nick openbaar te maken, voorzover deze nog niet openbaar was?

Ten derde, wie ben jij om kritiek te leveren op mijn postings?

tot zover,

Vibe

daniel

Post by daniel » Mon Nov 15, 2004 15:55

Beste Hanco ElenDwaas,

Ten eerste huil ik niet mee met de wolven in het bos. Ik plaats gewoon een reëel stukje forum!

Ten tweede, wie geeft jou het recht om mijn nick openbaar te maken, voorzover deze nog niet openbaar was?

tot zover,

Vibe
Hey jankende wolf,

Wie ben jij dan om comm...

Gerard de Groot

Post by Gerard de Groot » Mon Nov 15, 2004 19:41

VibeMan wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
VibeMan wrote:

Vibe
Beste Hanco ElenDwaas,

tot zover,

Vibe
Ik vind het wel erg goed van Hanco, dat hij kennelijk ontspoorde mannetjes met misselijke postings en die zich verschuilen achter flauwe nicks, op deze manier ontmaskert, hoor Gerbrand. Vind je zelf ook niet?

Ik ken je verder niet, maar afgaande op je postings speel ik liever tegen een valsspelende Stoop dan uberhaupt ook maar tegenover jou plaats te nemen. Of was dat nu juist de reden dat je je achter een nick verschuilt?

Post Reply