En wat zei Dieter nou???Guest wrote:Ok, fantastich hoor dat gewapper rondom die deelnemerslijsten en vliegtickets. Je bestuurlijke CV is dus inderdaad geod gevuld; ik hoop dat je in de (nieuwe) bondsraad komt.Hanco Elenbaas wrote: Het idee van Frederik komt pas aan de orde als we van DT af zijn.
Lees terug wat Dieter eerder schreef over het idee van Frederik en probeer dat te onthouden, ipv hier de dwingeland uit te hangen.
Verder moeten mijn handjes momenteel meer dan me vaak lief is wapperen bij de assistentie om allerlei niet-Nederlandse deelnemers via mijn woning en een zo goedkoop mogelijk ticket naar Curaçao en het EDC-veteranentoernooi te krijgen. Veel schrijf-, bel-, uitzoek- en loopwerk.
Dus laat jij ook eens wat wapperen, bijvoorbeeld dat masker.
Ik begrijp echt niet waarom je zo afwachtend bent om je eigen voorstel positief te ondersteunen en kracht bij te zetten. Er zijn een aantal mogelijkheden waarom je dat niet wil:
1. Je bent eigenlijk noch voor de DT noch voor je eigen voorstel en je wilt niets veranderen aan de huidige situatie. Als dit zo is, zijn we het echt oneens met elkaar.
2. Je voelt aan dat iets voorstellen veel moeilijker is dan iets afschieten en je bent bang dat het mislukt. Als dit zo is, bied ik je mijn hulp aan en als je het dan wel wil proberen gaan we samen aan de slag. Overigens merk ik wel op dat faalangst een slecht voorteken zou zijn voor een toekomstig bestuurder
3. Je bent veel meer tegen de DT dan dat je voor iets bent en staat. In dit geval scheiden onze wegen eveneens want je weet dat ik daar een bloedhekel aan heb (zie eerdere uitleg)
4. Je hebt geen tijd voor deze belangrijke zaak. Als dit zo is, vraag ik me af waarom wij tijd besteden aan dit forum en niet onmiddellijk daarmee ophouden en aan de slag gaan
Zeg het maar, Hanco, toekomstig potentieel bindsraadlif/bestuurder, gaan we iets doen of niet? En zo ja, hoeveel commitment ben je bereid te tonen. Ik wacht.
Lees toch eens wat Dieter schrijft. Hij zegt dat hij net als ik vindt dat eerst DT finito moet zijn, voordat we ons over andere maatregelen kunnen buigen.
Ik wil graag ooit met je samenwerken, maar je blijft zo volharden in je eigen puntjes, zonder aandachtig te lezen wat voor interssants ook de anderen hier te melden hebben.
Je lijkt wel een dwangneuroot.