Geloven dammers in God?

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Bestaat God?

Ja, ik geloof in God en dus in een leven na de dood.
36
40%
Nee, ik geloof niet in (een persoonlijke) God, maar wel in een leven na de dood.
20
22%
Nee, ik geloof noch in God, noch in een leven na de dood.
34
38%

Total votes: 90

DE_PRUTSER

Post by DE_PRUTSER » Sat Sep 11, 2004 15:03

Hanco Elenbaas wrote:
DE_PRUTSER wrote: deze persoon heeft geschreven op dit forum dat ik door een bom mag worden opgeblazen.
woorden van gelijke strekking heb ik op msn voor de voeten geworpen gekregen,de trein waarin ik werk zou mogen verongelukken en ik als slachtoffer vond hij geen bezwaar,en deze naam ken ik.
en niet alleen ik heb die woorden gelezen nog twee mensen meer waaronder mijn zoon en een loge die verbijsterd waren.
Inderdaad verbijsterend, vooral omdat dergelijke mededelingen de meesten hier koud laten. Zal door de tijdgeest komen.
Duidelijk is dat die persoon jou niet zo mag Jan.
Ik denk dat je al die stupide types als Stoker, Kosmos, Ben Anoniem, Arjen de Mooij, Driezessen, en maakt niet uit hoe ze zich allemaal verder noemen, het beste kunt negeren.
Het is niet aan jou of mij om hen iets te leren. Zij willen jou wat leren! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Zij willen je leren hoe gezellig het is bij hun in het graf, hoe zij en hun geestverwanten geleden hebben onder kerk en protestanten, en omdat jij niet bereid bent dat te geloven, zijn zij niet bereid naar jou te luisteren. Negeren die hap, dan is de lol van het De Prutser pesten snel afgelopen.
je hebt volkomen gelijk Hanco,jammer eigenlijk dat pesten heb ik geen moeite mee,wat ze niet beseffen is dat ze zichzelf voor eeuwig vernietigen.
I

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Sat Sep 11, 2004 16:43

Hanco Elenbaas wrote:
Eric Sanders wrote:
Ik twijfel er niet aan dat Jan het goed bedoeld. Dat doet iedereen. Zelfs bewust beledigen is goed bedoeld (conform Hanco). Maar zelfs als Jan gelijk zou hebben, dan nog brengt hij de boodschap desastreus. Vanaf zijn eerste posting hier maakt hij mensen wijs dat ze in de hel zullen belanden en dat ze bezeten zijn van de duivel. Dat soort praat heeft al vele levens verwoest. Dat moet fel bestreden worden.
Eric Sanders wrote: Het is zeer lastig om mensen, die sterk overtuigd zijn van hun gelijk en niet voor andere zienswijzen openstaan, milder in hun uitspraken te laten worden. Ik ben faliekant tegen radicale/geweldadige oplossingen en hard schoppen werkt averechts, daar heeft Erik gelijk in. Maar vriendelijk verzoeken in te binden helpt ook niet.
Als Jan in de hel wil geloven, dan moet hij dat weten.
Helemaal mee eens.
Als Jan overtuigd is van zijn gelijk, wie doet hij dan kwaad? Doet hij jou kwaad omdat jij overtuigd bent van zijn ongelijk?
Hij mag geloven wat hij wil, hij moet alleen anderen geen angst proberen aan te praten door met de hel te dreigen. Hoe goed bedoeld ook, het enige dat hij bereikt is dat mensen zich van hem (en zijn god) afkeren.
Ik ben ook niet overtuigd van zijn ongelijk, hoewel ik de kille boodschap die hij brengt niet kan rijmen met een liefhebbende god. Ik ben wel overtuigd van de onmogelijkheid iets zeker te weten.
Moet Jan bestreden worden met doodsbedreigingen? Keur jij dat goed, omdat Jan niet te overtuigen is van jouw gelijk?
Doodsbedreigen zijn (uiteraard) verwerpelijk, bovendien zo makkelijk. En ook de onverschilligheid over iemands dood uitspreken (wat feitelijk gebeurd is en nog wel iets anders is dan een doodsbedreiging) is verwerpelijk.

Maar als ik Jan's laatste reactie op Stoker lees, kan ik niet anders concluderen dat ie toch wel degelijk zichzelf weet te verlagen tot Stoker's niveau.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Vraagje

Post by Vraagje » Sat Sep 11, 2004 16:49

Eric Sanders wrote:
Vraagje wrote:
Eric Sanders wrote:Wat moet het toch heerlijk zijn voor mensen als halfalfabeet Jan Schippers en Sint Hanco dat zij het gelijk aan hun zijde hebben en dat iedereen die iets kwaadaardigs over hen zegt de duivel in zich heeft.
Toch benijd ik hen niet. De kilte die van hun berichten afkomt, geeft ijsbloemen op mijn monitor.
Het lijkt mij buiten kijf te staan dat Jan opbouwende bedoelingen had en heeft met zijn postings in deze discussie, alleen brengt hij het denk ik verkeerd. Het probleem is alleen dat je, wanneer dergelijke figuren op een wijze het bloed onder de nagels vandaan trachten te halen, je op een gegeven moment je opbouwende bedoelingen verliest en het meer een kwestie wordt van het winnen van de discussie (vgl. damweb). Wat dat betreft vind ik dat Jan nog uitermate beheerst blijft.
Ik twijfel er niet aan dat Jan het goed bedoeld. Dat doet iedereen. Zelfs bewust beledigen is goed bedoeld (conform Hanco). Maar zelfs als Jan gelijk zou hebben, dan nog brengt hij de boodschap desastreus. Vanaf zijn eerste posting hier maakt hij mensen wijs dat ze in de hel zullen belanden en dat ze bezeten zijn van de duivel. Dat soort praat heeft al vele levens verwoest. Dat moet fel bestreden worden.
Ik krijg toch niet de indruk dat stoker en driezessen een positieve insteek hebben met hun postings, met kwalificaties als gelovige hond e.d.
De meest gehate dammer allertijden.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sat Sep 11, 2004 17:01

Ik vind ook dat met te weinig mededogen over godgelovers gesproken wordt.
Die mensen hebben het ongetwijfeld heel moeilijk.
Steeds maar weer hun zekerheden ter discussie gesteld zien.
Niet weten of het allemaal na de dood wel goed afloopt (door dat godgeloof moet men zichzelf als inferieur en zondig beschouwen).
En nooit, never, een teken van Hem.
Is het wel een man?
Als ie bestaat mag ie best eens wat voor zijn(?) volgelingen doen.
Ok god, gij almachtige eeuwige en overal aanwezige, zet hieronder eens een bemoedigend berichtje voor Jan, binnen één minuut.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sat Sep 11, 2004 17:03

Lui?

God

Post by God » Sat Sep 11, 2004 19:38

Ja sorry, was even wat maagden aan het zoeken. Met al die martelaars tegenwoordig heb je daar een dagtaak aan.

stoker

Re: Exit FMJD

Post by stoker » Sat Sep 11, 2004 20:28

DE_PRUTSER wrote:
stoker wrote:
DE_PRUTSER wrote:
Onbekende bezetene; het uitschot der aarde
Ik vergeleek de lichtelijk aan een zware gestoordheid lijdende prutser met een nobel dier (maar ja, christenvolk voelt zich natuurlijk weer te goed om hond te zijn). Zie hier boven hoe hij mij bejegend. Mij kan dat niet schelen. Zelf blijk je inderdaad niet in staat je tot mijn niveau te verhogen. Ik citeer (vrij) een vooraanstaand dichter en de prutser neemt dat weer lekker letterlijk. Enkel om de licht provocerende vorm maakt de prutser zich druk. Dreig maar weer met vernietiging. Terwijl ik juist het beste met de prutser voor heb. Ik gun hem graag een eeuwige overwintering in huize hel.

Driezessen

Vraag aan God

Post by Driezessen » Sat Sep 11, 2004 20:28

God wrote:Ja sorry, was even wat maagden aan het zoeken. Met al die martelaars tegenwoordig heb je daar een dagtaak aan [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] .
Ha, eindelijk bent U daar, God Himself.
Vertel eens lieve God, waarom heeft het U zo behaagt om honderduizenden genetische afwijkingen te creeren, natuurrampen te ontketenen en de mens over te leveren aan de grillen van de duivel?
Dat is eigenlijk helmaal niet zo lief van U.
En kunt u mij vertellen wanneer Uw zoon terugkomt? (Hopelijk niet binnen 5 jaar?)

anoniempje

Post by anoniempje » Sat Sep 11, 2004 20:53

DE_PRUTSER wrote:Jij onbekende bezetene noemt mij een hond.
Ik verlaag mij niet tot jouw niveau,al zou ik willen dat lukt mij niet eens.
Jij bent het uitschot der aarde respectloos niveauloos,en altijd maar weer proberen te intimideren met je uitspraken.
ik zou met jouw wel een face to face gesprek willen maar Jij met je achterlijke gezwets hebt het lef niet eens.

Je wil toch zo graag hebben dat ik me verlaag tot jouw soort,kansloos ben je net zo kansloos als je uitspraken.

God wierp de been weg,logisch jij bent namelijk die been.
God verwacht dat ik met die been te werk ga,maar jij bent onverbeterlijk.
Ik heb er een zware kluif aan,temeer daar je het lef niet hebt de strijd openlijk aan te gaan,ik zou maar wat graag met jouw willen praten van aangezicht tot aangezicht maar je hebt het lef niet,ook dat is logisch.

Je weet nl dat je fout bent erg fout,en niets is moeilijker om je eigen fouten te erkennen.

Ik heb medelijden met je,ik hoop werkelijk dat je gaat inzien dat je nog een kans hebt.nog is er tijd ook voor stoker.
Beste Prutser,

Het moet gezegd worden. Je schrijven gaat er op vooruit. Zinnen beginnen in je laatste bijdragen steeds vaker met een hoofdletter. Kennelijk heb je mijn advies ter harte genomen. Waarvoor dank. Ik overweeg nu je bijdragen inhoudelijk te lezen. Dat lukt echter nog niet helemaal. Om tot begrijpend lezen over te gaan, wil ik je graag nog twee adviezen geven:
1. Gebruik na een punt of een komma een spatie.
2. Druk niet meteen na elke punt op de Enter-toets. Daarmee maak je elke zin een alinea. Een alinea bestaat meestal uit meer dan één zin.

Met vriendelijke groet,

Anoniempje

stoker

Post by stoker » Sat Sep 11, 2004 20:59

anoniempje wrote:
DE_PRUTSER wrote:Jij onbekende bezetene noemt mij een hond.
Ik verlaag mij niet tot jouw niveau,al zou ik willen dat lukt mij niet eens.
Jij bent het uitschot der aarde respectloos niveauloos,en altijd maar weer proberen te intimideren met je uitspraken.
ik zou met jouw wel een face to face gesprek willen maar Jij met je achterlijke gezwets hebt het lef niet eens.

Je wil toch zo graag hebben dat ik me verlaag tot jouw soort,kansloos ben je net zo kansloos als je uitspraken.

God wierp de been weg,logisch jij bent namelijk die been.
God verwacht dat ik met die been te werk ga,maar jij bent onverbeterlijk.
Ik heb er een zware kluif aan,temeer daar je het lef niet hebt de strijd openlijk aan te gaan,ik zou maar wat graag met jouw willen praten van aangezicht tot aangezicht maar je hebt het lef niet,ook dat is logisch.

Je weet nl dat je fout bent erg fout,en niets is moeilijker om je eigen fouten te erkennen.

Ik heb medelijden met je,ik hoop werkelijk dat je gaat inzien dat je nog een kans hebt.nog is er tijd ook voor stoker.
Beste Prutser,

Het moet gezegd worden. Je schrijven gaat er op vooruit. Zinnen beginnen in je laatste bijdragen steeds vaker met een hoofdletter. Kennelijk heb je mijn advies ter harte genomen. Waarvoor dank. Ik overweeg nu je bijdragen inhoudelijk te lezen. Dat lukt echter nog niet helemaal. Om tot begrijpend lezen over te gaan, wil ik je graag nog twee adviezen geven:
1. Gebruik na een punt of een komma een spatie.
2. Druk niet meteen na elke punt op de Enter-toets. Daarmee maak je elke zin een alinea. Een alinea. bestaat meestal uit meer dan één zin.

Met vriendelijke groet,

Anoniempje
He taalfascist, niet zo mekkeren. Ik vind het buitengewoon nuttig om de taalgewoontes van de prutser te bestuderen. Zo krijg je een schrikbarend inzicht in de verknipte mens prutser.

stoker

Post by stoker » Sat Sep 11, 2004 21:15

Vraagje wrote:
Eric Sanders wrote:
Vraagje wrote: Het lijkt mij buiten kijf te staan dat Jan opbouwende bedoelingen had en heeft met zijn postings in deze discussie, alleen brengt hij het denk ik verkeerd. Het probleem is alleen dat je, wanneer dergelijke figuren op een wijze het bloed onder de nagels vandaan trachten te halen, je op een gegeven moment je opbouwende bedoelingen verliest en het meer een kwestie wordt van het winnen van de discussie (vgl. damweb). Wat dat betreft vind ik dat Jan nog uitermate beheerst blijft.
Ik krijg toch niet de indruk dat stoker en driezessen een positieve insteek hebben met hun postings, met kwalificaties als gelovige hond e.d.
Een citaat van een groot dichter. Van wijlen Herman de Coninck namelijk. Maar ik weet niet of zijn werk wel vrijelijk verkrijgbaar is in achtergebleven, incestrijke streken waar jij je ophoudt.

Vraagje

Post by Vraagje » Sun Sep 12, 2004 11:30

stoker wrote:
Vraagje wrote:
Eric Sanders wrote: Ik twijfel er niet aan dat Jan het goed bedoeld. Dat doet iedereen. Zelfs bewust beledigen is goed bedoeld (conform Hanco). Maar zelfs als Jan gelijk zou hebben, dan nog brengt hij de boodschap desastreus. Vanaf zijn eerste posting hier maakt hij mensen wijs dat ze in de hel zullen belanden en dat ze bezeten zijn van de duivel. Dat soort praat heeft al vele levens verwoest. Dat moet fel bestreden worden.
Een citaat van een groot dichter. Van wijlen Herman de Coninck namelijk. Maar ik weet niet of zijn werk wel vrijelijk verkrijgbaar is in achtergebleven, incestrijke streken waar jij je ophoudt.
Wat wil je nu eigenlijk precies bereiken?
De meest gehate dammer allertijden.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Sep 12, 2004 13:13

DE_PRUTSER wrote:
Kosmos wrote:
Ben Anoniem wrote: O, Jan is een volwassen man?
En die zorgt NATUURLIJK dat iemand geen lid wordt van zijn damclub?

En wat heeft die iemand dan gedaan?
Een verwijzing naar dat marathonincident?
O VERSCHRIKKELIJK
Ja Hanco, jouw normen en waarden zijn wel duidelijk.
Als Hanco de kans krijgt, Ben, dan maakt ie mensen af. Hanco ziet overal haatzaaierij, projectie heet dat fenomeen.
Ik plaatste gewoon een onschuldig bericht waarin Kosmos, wederkomst en de Olympische Spelen samenkomen.
Je zou ook kunnen reageren met: Deze man is een waanzinnige ex-priester, maar er zijn ook gezond denkende mensen die in de wederkomst van Christus geloven.
Ondertussen heeft Hanco de afgelopen maanden DIVERSE MALEN mij geprovoceerd (weten jullie nog van de halfjaarlijkse schosing?) en wat ziet Hanco? iemand anders die provoceert, terwijl ik nota bene mijn eigen Kosmos-geloof bespotte door te wijzen op de 123 op het shirt van de marathonrenner. Een andere gelovige, Teun, reageerde met een plagerijtje naar mij toe, door te zeggen dat het dan dus wel terecht was, ik hield me in en schreef niet dat ik weet dat christenen niet zo tolerant zijn t.o.v. andersdenkenden...
Deze valse beschuldiging van Hanco (ik heb er weer diverse mogen lezen o.a. een hatelijke leugen over bestuursleden die elkaar het licht in de ogen niet gunenn) is de zoveelste in een lange reeks.
Aangezien alle drek van Hanco hier vrij mag worden gepost, verlaat ik deze beerput. Ik ben de beschuldigingen, stemmingmakerij, het gedachtenlezen (hanco kent ieders motieven en de motieven zijn altijd duister), verdachtmakinge, complottheorieën en ander zwakzinnig geleuter meer dan zat. Ik was dit forum al een tijd beu, vanwege de troep die Hanco post.

Ik stel het op prijs als de discussie over mijn persoon gesloten wordt.
Kosmos verlaat dit forum.
Ik ben bezig met mijn eigen website mét forum en de bedoeling is dat dat een technisch, serieus forum wordt, bedoeld om op constructieve wijze dammers van interessante informatie te voorzien. Beledigende teksten, persoonlijke aanvallen en inhoudsloos gewauwel zullen verwijderd worden door een moderator.
Als de site af is, zal ik wel een linkje plaatsen, voor de rest zien jullie mij hier niet meer terug.

Vaarwel FMJd-ers en tot ziens.
PS Ik heb geen behoefte eraan om bij Jan in het team te spelen, hoor.
Al zou verzoening voor mij een fluitje van een cent zijn, maar voor Jan is dat wat moelijker blijkt.
Deze draad was ook bedoeld om je mening over het geloof in God te geven, niet om mensen te bekeren, waarmee Jan bezig is. Bekeren betekent dat je de visie van de ander niet respecteert. Want als je de visie van een ander respecteert ga je die ander niet proberen van gedachten te doen veranderen. Je gaat helemaal niet mensen ziek noemen en uitmaken voor bezetenen, lijkt mij.
Van mij hoeft niemand in de Kosmos te geloven.
Laat Jan maar lekker geloven waarin hij geloven wil, maar anderen ermee lastig vallen en je extreme visie aan hen opdringen, daarmee bereik je niks positiefs.
Vreemd dat jij mij verwijt dat ik mensen ziek noem,voor het overige vergeet je gemakshalve dat ik doodgewenst word.
Ook heb je het over HANCO die hier kritiek levert,maar met geen woord praat je over driezessen en stoker die verschrikkelijke dingen aan mijn adres uitkramen.
Daar rep je met geen woord over.
Want zoals gezegd durf ik wel te stellen wie stoker en driezessen zijn.

Trouwens dat jij mij vergeeft(alsof het een fluitje van een cent betreft)
betwijfel ik ten zeerste.
ik heb nl een heel andere beeld van jouw waarde vriend,en die heb je zelf gecreerd.
En dat weet jezelf drommels goed nietwaar.
trouwens die onschuldige berichtjes plaatsen,zijn niet zo onschuldig als je doet voorkomen,daarvoor moet je met een sterker argument komen.
ik durf te stellen dat je die met je volle verstand en bewust hier neerzet.

Jij weet dat ik weet dat je op msn een grove fout hebt begaan naar mij toe.ik vergeet dat niet,maar vergeef je wel geen probleem.
Tjalling is niet Stoker of Driezessen, daar is Tjalling net niet gemeen genoeg voor. Niet onwaarschijnlijk is dat Tjalling weet wie het wel is. Frederik Bos zegt dat hij het ook weet, wat niet zo vreemd is, want vrijwel zeker is het Frederik Bos zelf.
Maar Jan, nu je met de dood bent bedreigd, kun je met het verhaal op http://www.webwereld.nl/nav/nb?18981 in de hand naar Webmaster Alexander Presman. Presman zal je dan het e-mailadres van Stoker en Driezessen moeten geven. Als je de e-mailadressen hebt, waarschijnlijk van Microsoft-hotmail, Lycos of Yahoo, kun je tamelijk eenvoudig uit laten zoeken wie die berichtjes verstuurd heeft.
Daarna kun je zien wat je ermee doet, tuchtcommissie, aangifte bij politie of Stoker en Driezessen verplichten drie jaar lang elke zondag twee maal een kerkdienst te bezoeken en ze laten meezingen in het koor.

Driezessen

Post by Driezessen » Sun Sep 12, 2004 20:37

Hanco Elenbaas wrote:Maar Jan, nu je met de dood bent bedreigd, kun je met het verhaal op http://www.webwereld.nl/nav/nb?18981 in de hand naar Webmaster Alexander Presman. Presman zal je dan het e-mailadres van Stoker en Driezessen moeten geven. Als je de e-mailadressen hebt, waarschijnlijk van Microsoft-hotmail, Lycos of Yahoo, kun je tamelijk eenvoudig uit laten zoeken wie die berichtjes verstuurd heeft.
Daarna kun je zien wat je ermee doet, tuchtcommissie, aangifte bij politie of Stoker en Driezessen verplichten drie jaar lang elke zondag twee maal een kerkdienst te bezoeken en ze laten meezingen in het koor.
Je hebt het over straf voor Driezessen, Hanco i.v.m. een doodsbedreiging.
Kun je mij laten zien wanneer ik Prutser met de dood heb bedreigd?
Nee, dat kun je niet, want het is een valse beschuldiging.
Ik verneem dat je ook de jezuïeten vals beschuldigt. Ze zouden achter de schermnn de wereld manipuleren en reptielen en Lucifer als vrienden hebben.
Dat past in een eeuwenoude traditie, gesteund door de kerk, om de joden zwart te maken en overal de schuld van te geven.

PieterPeen
Location: Plastic huis, met zwevende fateuils, roltrappen, chips en heel veel knoppen.

Post by PieterPeen » Sun Sep 12, 2004 20:38

stoker wrote:
DE_PRUTSER wrote:
Kosmos wrote: Als Hanco de kans krijgt, Ben, dan maakt ie mensen af. Hanco ziet overal haatzaaierij, projectie heet dat fenomeen.
Ik plaatste gewoon een onschuldig bericht waarin Kosmos, wederkomst en de Olympische Spelen samenkomen.
Je zou ook kunnen reageren met: Deze man is een waanzinnige ex-priester, maar er zijn ook gezond denkende mensen die in de wederkomst van Christus geloven.
Ondertussen heeft Hanco de afgelopen maanden DIVERSE MALEN mij geprovoceerd (weten jullie nog van de halfjaarlijkse schosing?) en wat ziet Hanco? iemand anders die provoceert, terwijl ik nota bene mijn eigen Kosmos-geloof bespotte door te wijzen op de 123 op het shirt van de marathonrenner. Een andere gelovige, Teun, reageerde met een plagerijtje naar mij toe, door te zeggen dat het dan dus wel terecht was, ik hield me in en schreef niet dat ik weet dat christenen niet zo tolerant zijn t.o.v. andersdenkenden...
Deze valse beschuldiging van Hanco (ik heb er weer diverse mogen lezen o.a. een hatelijke leugen over bestuursleden die elkaar het licht in de ogen niet gunenn) is de zoveelste in een lange reeks.
Aangezien alle drek van Hanco hier vrij mag worden gepost, verlaat ik deze beerput. Ik ben de beschuldigingen, stemmingmakerij, het gedachtenlezen (hanco kent ieders motieven en de motieven zijn altijd duister), verdachtmakinge, complottheorieën en ander zwakzinnig geleuter meer dan zat. Ik was dit forum al een tijd beu, vanwege de troep die Hanco post.

Ik stel het op prijs als de discussie over mijn persoon gesloten wordt.
Kosmos verlaat dit forum.
Ik ben bezig met mijn eigen website mét forum en de bedoeling is dat dat een technisch, serieus forum wordt, bedoeld om op constructieve wijze dammers van interessante informatie te voorzien. Beledigende teksten, persoonlijke aanvallen en inhoudsloos gewauwel zullen verwijderd worden door een moderator.
Als de site af is, zal ik wel een linkje plaatsen, voor de rest zien jullie mij hier niet meer terug.

Vaarwel FMJd-ers en tot ziens.
PS Ik heb geen behoefte eraan om bij Jan in het team te spelen, hoor.
Al zou verzoening voor mij een fluitje van een cent zijn, maar voor Jan is dat wat moelijker blijkt.
Deze draad was ook bedoeld om je mening over het geloof in God te geven, niet om mensen te bekeren, waarmee Jan bezig is. Bekeren betekent dat je de visie van de ander niet respecteert. Want als je de visie van een ander respecteert ga je die ander niet proberen van gedachten te doen veranderen. Je gaat helemaal niet mensen ziek noemen en uitmaken voor bezetenen, lijkt mij.
Van mij hoeft niemand in de Kosmos te geloven.
Laat Jan maar lekker geloven waarin hij geloven wil, maar anderen ermee lastig vallen en je extreme visie aan hen opdringen, daarmee bereik je niks positiefs.
Vreemd dat jij mij verwijt dat ik mensen ziek noem,voor het overige vergeet je gemakshalve dat ik doodgewenst word.
Ook heb je het over HANCO die hier kritiek levert,maar met geen woord praat je over driezessen en stoker die verschrikkelijke dingen aan mijn adres uitkramen.
Daar rep je met geen woord over.
Want zoals gezegd durf ik wel te stellen wie stoker en driezessen zijn.
Vertel me nu eens eindelijk wie ik ben, dat scheelt me weer een identiteitscrisis. Ik vermoed echter dat je niet weet wie ik ben. Ik weet het wel zeker. Bijna geen dammer kent mij, prutser zeker niet. Zelf heb ik ooit, heel eventjes, gedamd. Mijn echte naam zou de meesten net zoveel zeggen als de naam stoker. Stoker dus maar, geen drie666, geen elenbaas, kosmos, geen prutser, geen braintag, geen bouma; geen dubbelspel.
Gewoon een nobele strijder tegen het geloof en de geestesziekte, maar dat is eigenlijk hetzelfde. Kom maar gelovige hond. God wierp je een been toe en jij er maar achter aan rennen, zonder te beseffen dat, god dat been wegwierp omdat hij het zelf niet nodig had. (vrij naar H de C)
Ik ben een LOM-kind, LOM-kind
En wie me pesten wil is zelf een stom kind
Ik wil niet spelen met zo'n oliedom kind
Dat om een ander lacht
Ik draai de zaken voortaan om, vrind
Hoe meer jij scheldt, hoe meer ik jou dus stom vind
Je kunt wat leren van een LOM-kind, LOM-kind
Wie had dat ooit gedacht
Ik ben een LOM-kind, LOM-kind
En wie me pesten wil is zelf een stom kind
Ik wil niet spelen met zo'n oliedom kind
Dat om een ander lacht
Ik draai de zaken voortaan om, vrind
Hoe meer jij scheldt, hoe meer ik jou dus stom vind
Je kunt wat leren van een LOM-kind, LOM-kind
Wie had dat ooit gedacht
Wie had dat ooit gedacht
Mijn naam is Pieter Peen, ik ben een fenomeen, de knapste kop van alle knappe koppen.

Post Reply