Kosmos wrote:Ben Anoniem wrote:
O, Jan is een volwassen man?
En die zorgt NATUURLIJK dat iemand geen lid wordt van zijn damclub?
En wat heeft die iemand dan gedaan?
Een verwijzing naar dat marathonincident?
O VERSCHRIKKELIJK
Ja Hanco, jouw normen en waarden zijn wel duidelijk.
Als Hanco de kans krijgt, Ben, dan maakt ie mensen af. Hanco ziet overal haatzaaierij, projectie heet dat fenomeen.
Ik plaatste gewoon een onschuldig bericht waarin Kosmos, wederkomst en de Olympische Spelen samenkomen.
Je zou ook kunnen reageren met: Deze man is een waanzinnige ex-priester, maar er zijn ook gezond denkende mensen die in de wederkomst van Christus geloven.
Ondertussen heeft Hanco de afgelopen maanden DIVERSE MALEN mij geprovoceerd (weten jullie nog van de halfjaarlijkse schosing?) en wat ziet Hanco? iemand anders die provoceert, terwijl ik nota bene mijn eigen Kosmos-geloof bespotte door te wijzen op de 123 op het shirt van de marathonrenner. Een andere gelovige, Teun, reageerde met een plagerijtje naar mij toe, door te zeggen dat het dan dus wel terecht was, ik hield me in en schreef niet dat ik weet dat christenen niet zo tolerant zijn t.o.v. andersdenkenden...
Deze valse beschuldiging van Hanco (ik heb er weer diverse mogen lezen o.a. een hatelijke leugen over bestuursleden die elkaar het licht in de ogen niet gunenn) is de zoveelste in een lange reeks.
Aangezien alle drek van Hanco hier vrij mag worden gepost, verlaat ik deze beerput. Ik ben de beschuldigingen, stemmingmakerij, het gedachtenlezen (hanco kent ieders motieven en de motieven zijn altijd duister), verdachtmakinge, complottheorieën en ander zwakzinnig geleuter meer dan zat. Ik was dit forum al een tijd beu, vanwege de troep die Hanco post.
Ik stel het op prijs als de discussie over mijn persoon gesloten wordt.
Kosmos verlaat dit forum.
Ik ben bezig met mijn eigen website mét forum en de bedoeling is dat dat een technisch, serieus forum wordt, bedoeld om op constructieve wijze dammers van interessante informatie te voorzien. Beledigende teksten, persoonlijke aanvallen en inhoudsloos gewauwel zullen verwijderd worden door een moderator.
Als de site af is, zal ik wel een linkje plaatsen, voor de rest zien jullie mij hier niet meer terug.
Vaarwel FMJd-ers en tot ziens.
PS Ik heb geen behoefte eraan om bij Jan in het team te spelen, hoor.
Al zou verzoening voor mij een fluitje van een cent zijn, maar voor Jan is dat wat moelijker blijkt.
Deze draad was ook bedoeld om je mening over het geloof in God te geven, niet om mensen te bekeren, waarmee Jan bezig is. Bekeren betekent dat je de visie van de ander niet respecteert. Want als je de visie van een ander respecteert ga je die ander niet proberen van gedachten te doen veranderen. Je gaat helemaal niet mensen ziek noemen en uitmaken voor bezetenen, lijkt mij.
Van mij hoeft niemand in de Kosmos te geloven.
Laat Jan maar lekker geloven waarin hij geloven wil, maar anderen ermee lastig vallen en je extreme visie aan hen opdringen, daarmee bereik je niks positiefs.