ook jouwe zieke geest is onmiskenbaar aanwezig,evenals stoker ben jij ook bezeten van de duivel ik zal voor je zieke geest bidden ook jij veschuilt je net als de duivel.met jouw wil ik ook wel een persoonlijk gesprek samen met de stoker ik denk te weten wie jij bent,ik heb een erg sterk vermoeden.Driezessen wrote:Heksverbrandingen, kruistochten, ketterverbrandingen, censuur, uitsluiting, antisemitisme, intimidatie, godsdienstoorlogen en anderhalf getroost individu, ziedaar de oogst van het geloof.stoker wrote:Niet vreemd inderdaad, gezien de ellende die het geloof op gans de wereld elke dag weer teweeg brengt. Geloof is geen middel tot verlichting maar tot machtsmisbruik en uitsluiting. Tot voor kort was het bij veel bedrijven, zelfs bij overheidsdiensten zeer gebruikelijk dat er naar je geloof werd gevraagd, veel ongelovigen hadden hierdoor, met name in de Oosten van het land, moeite werk te vinden. En dit is nog maar de lulligste, kleinste vorm van uitsluiting die gelovigen parktiseren. Ongelovigen worden met hel en verdoemenis bedreigt wanneer zij wat hard op reageren op de debiele sprookjes van de gelovigen. Na eeuwen intolerant geweest te zijn verwachten zij, nu de achterlijkheid eindelijk wat teruggedrongen is, respect voor hun idioterieën.DE_PRUTSER wrote: met jan gaat het prima een volle neef is correct.
het hoeft ook niet te lukken Fred,het gaat er alleen maar om de mensen wakker te schudden.en natuurlijk sla ik door wat de bijbelse teksten aangaat,dat willen de mensen graag horen toch.
maar als je ander onderwerpen neemt op dit forum waar nog meer over word gepraat,is er geen een die het over doorslaan heeft ??.
vreemd dat geloof zoveel te weeg brengt bij mensen nietwaar.
Nee Fred het is helemaal niet vreemd wat mij betreft.
Ik walg van je god, ik spuug op je god en ik kots van je god.
Een god die heer der heerscharen wordt genoemd, die oorlog heeft uitgevonden en heilig verklaard, waarom zo'n verzinsel van de trieste mensheid eren? De zieke mens bedacht naar zijn evenbeeld een zieke god.
En inderdaad nog steeds plegen christelijk opgevoede homokinderen zelfmoord, omdat ze niet worden geacccepteerd, worden meisjes in streng gelovige gezinnen verkracht door hun eigen vader, nog steeds worden niet-gelovigen veracht en op zondag weggekeken.
Na al die eeuwen intolerantie nemen wij atheïsten onze kans schoon, de inquisietie is weg, we hoeven niet meer bang te zijn voor het geloof, de macht van het geloof neemt verder af doordat de wetenschap heeft uitgelegd dat overstromingen en aardbevingen niet van god komen maar door de natuurkrachten, het geweld van de gelovigen neemt alsmaar toe, moslims en christenen zullen hand in hand deze aarde vernietigen, dat is mijn profesie.
En wat blijft is dat de gelovige om respect voor zijn achterlijke ovattingen blijft zeuren. Laat Prutser maar eens beginnen respect te hebben voor het ATHEISTISCH HUMANISME (hoe de stroming in het chinees heet weet ik helaas niet).
Liever geen god, dan die stakker uit de bijbel.
Geloven dammers in God?
-
Re: Lang leve het atheïsme
-
Interpunctie
Beste Prutser,
Zou je ook normale zinnen kunnen schrijven. Dan wil ik wel eens overwegen die te lezen. Nu haak ik na de eerst woorden af. Misschien kun je een zin met een hoofdletter laten beginnen en met een punt en spatie laten eindigen.
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Anoniempje
Zou je ook normale zinnen kunnen schrijven. Dan wil ik wel eens overwegen die te lezen. Nu haak ik na de eerst woorden af. Misschien kun je een zin met een hoofdletter laten beginnen en met een punt en spatie laten eindigen.
Anoniempje
-
Re: Interpunctie
Je vergeet een komma.anoniempje wrote:Beste Prutser,
Anoniempje
-
Hanco ik weet wie deze gast(en) zijn,in ieder geval komen ze niet uit Nederland.Braintag wrote:Ik moet je teleurstellen hanco. Driezessen en stoker zijn wel goede bekenden van mij. Maar ikvrees dat er wat zand in je ogen is gestrooid door hun gewoonte mij te bezoeken en dan de ganse nacht op mijn computer het forum vol te kalken. ik ben nu braintag, ik ben altijd braintag, schuilnamen heb ik niet nodig. Ik durf je zo ook wel een paranoïde idioot te noemen. Kan je misschien nog eens toelichten hoe dat nou zit met de aftocht van dit forum die je ons beloofd hebt?Hanco Elenbaas wrote:Nou ik geef het je te doen Jan, twee weken zo'n drukke Hoeperdepoep over de vloer. Jij liever dan ik. Ik moet er niet aan denken.DE_PRUTSER wrote: ongelovelijk dat zo,n jochie die zoveel jonger is zo,n toon durft aan te slaan twee weken onder mijn hoede en hij heeft meer normen en waarden geleerd dan in die paar jaar dat ie nu aanwezig is in de grote mensenwereld.
Kijk dit is het ventje. Het is al enigszins kalend ondanks de nog prille leeftijd.
Fretje Bos=Braintag=Stoker=Driezessen=Damduivel
- Hanco Elenbaas
-
misschien zit hij in een complot,althans ik begin een sterk vermoeden te krijgen dat hier sprake is van een stel gasten die samenzweren.Hanco Elenbaas wrote:Weet je het zeker Jan, is het niet gewoon Frederik Bos?DE_PRUTSER wrote:
Hanco ik weet wie deze gast(en) zijn,in ieder geval komen ze niet uit Nederland.
ik ben er nl achter gekomen dat de tijden van het inloggen overeenkomsten hebben naar aanleiding van deze pseudoniemen.
er zit nl structuur in.
ook de aanvallen op mijn persoon zijn in een bepaalde context geschreven die overeenkomsten tonen.
ik denk te weten wie deze persoon(en) zijn.
en ik denk zelfs dat die persoon ook weet dat ik het weet dat hij het is.
deze persoon heeft geschreven op dit forum dat ik door een bom mag worden opgeblazen.
woorden van gelijke strekking heb ik op msn voor de voeten geworpen gekregen,de trein waarin ik werk zou mogen verongelukken en ik als slachtoffer vond hij geen bezwaar,en deze naam ken ik.
en niet alleen ik heb die woorden gelezen nog twee mensen meer waaronder mijn zoon en een loge die verbijsterd waren.
-
anoniempje wrote:Beste Prutser,
Misschien kun je een zin met een hoofdletter laten beginnen
Goh pietje puk,Ben Anoniem wrote:anoniempje wrote:Beste Prutser,
Misschien kun je een zin met een hoofdletter laten beginnen
ben je klaar met schelden? Het is weer een heel verhelderende mededeling van je. Bravo.
- Arjen de Mooij
Hij heeft echter wel gelijk. Het lezen van de stukjes van Jan bezorgen me vele hoofdpijnen. Daarom krijg je de neiging dat dan ook niet te doen. Het is wat mij betreft een tip aan Jan, echter een die al meerdere malen is gedaan en niet aanslaat.
Verder: als Jan blijft roepen dat stoker en driezessen door de duivel bezeten zijn, lijken me dat ook gewoon schelden maar dan op de christelijke manier. Ik vind het nogal wat, we weten allemaal uit the Exorcist wat dat met je kan doen, zo'n duivel.
Verder: als Jan blijft roepen dat stoker en driezessen door de duivel bezeten zijn, lijken me dat ook gewoon schelden maar dan op de christelijke manier. Ik vind het nogal wat, we weten allemaal uit the Exorcist wat dat met je kan doen, zo'n duivel.
-
Jan, waarom noem je geen namen? Anders doe ik het wel. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Zozo dus jij wilt bepaalde namen gaan noemen:PBert Zwart wrote:Jan, waarom noem je geen namen? Anders doe ik het wel. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ik speur net eens rond tussen mijn Vog berichtjes en zie daar toch heel grove uitspraken jegens een persoon die je nu weer spreekt foei!
Achter zijn rug om nog wel tut tut.
En jij wilt de moraalridder uithangen. [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!
- Eric Sanders
Wat moet het toch heerlijk zijn voor mensen als halfalfabeet Jan Schippers en Sint Hanco dat zij het gelijk aan hun zijde hebben en dat iedereen die iets kwaadaardigs over hen zegt de duivel in zich heeft.
Toch benijd ik hen niet. De kilte die van hun berichten afkomt, geeft ijsbloemen op mijn monitor.
Toch benijd ik hen niet. De kilte die van hun berichten afkomt, geeft ijsbloemen op mijn monitor.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
-
Ik doelde alleen maar op mijn 50 mislukte pogingen om guest te raden kat.ktarinus wrote:Zozo dus jij wilt bepaalde namen gaan noemen:PBert Zwart wrote:Jan, waarom noem je geen namen? Anders doe ik het wel. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
...
-
Dan nodig ik je bij deze uit je vog berichtje te plaatsen op dit forum.ktarinus wrote:Zozo dus jij wilt bepaalde namen gaan noemen:PBert Zwart wrote:Jan, waarom noem je geen namen? Anders doe ik het wel. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ik speur net eens rond tussen mijn Vog berichtjes en zie daar toch heel grove uitspraken jegens een persoon die je nu weer spreekt foei!
En jij wilt de moraalridder uithangen. [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Dan kunnen we daar over debateren,nu suggereer je iets wat m.i. niet waar is.
Die opmerking over die persoon die ik nu weer spreek dat vermoeden had ik al.
Nu heb ik straks zekerheid,want aangezien je mij beschuldigt van grove uitspraken jegens die persoon stel ik het zeer op prijs dat je dat stukje hier neerzet.
Dat lijkt mij een redelijk voorstel.
Hopelijk ben ik geen Hoofdletters of andere leestekens vergeten.
Als je voor Christen wilt uitkomen schijn je perfect te moeten zijn in de ogen van mensen.
Wel troost jullie (ik) [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] is bij lange na niet perfect.
-
Jan,DE_PRUTSER wrote:Dan nodig ik je bij deze uit je vog berichtje te plaatsen op dit forum.ktarinus wrote:Zozo dus jij wilt bepaalde namen gaan noemen:PBert Zwart wrote:Jan, waarom noem je geen namen? Anders doe ik het wel. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Dan kunnen we daar over debateren,nu suggereer je iets wat m.i. niet waar is.
Die opmerking over die persoon die ik nu weer spreek dat vermoeden had ik al.
Nu heb ik straks zekerheid,want aangezien je mij beschuldigt van grove uitspraken jegens die persoon stel ik het zeer op prijs dat je dat stukje hier neerzet.
Dat lijkt mij een redelijk voorstel.
Hopelijk ben ik geen Hoofdletters of andere leestekens vergeten.
Als je voor Christen wilt uitkomen schijn je perfect te moeten zijn in de ogen van mensen.
Wel troost jullie (ik) [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] is bij lange na niet perfect.
Ik denk dat Katrinus toch echt Bert Zwart hier bedoelde.
Je hoeft je dus helemaal niet aangesproken te voelen.