Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB
-
-
-
- Hanco Elenbaas
Sorry Joost,Puntenmachine wrote:Hou jij effe je bek, anonieme flikker.Gezellig wrote:ik hoorde, dat Tjalling jeugddammers dwingt om op hem te stemmen
Tjalling dwingt of chanteert niemand.
Maar gezellig is hier niet echt anoniem.
Hij heeft zich al eens voorgesteld en gelukkig heeft Jasper Daems, toen Gezellig zijn bekentenis wou intrekken, tijdig een en ander vastgelegd.
Gezellig is niemand minder dan de beruchte kinderverkrachter Jan van der Meer, die bij wijze van alternatief proefverlof vanuit de kliniek waar hij verpleegd wordt zo nu en dan het Internet onveilig mag maken.
Laat hem toch!
Double_D wrote:Als je geen dammer bent, hoe weet je dan of Tjalling eindspelkenner is of niet, ga eens wat nuttigs doen met je tijd man, ipv andere mensen vervelen!Gezellig wrote:Mijn naam is Jan van der Meer.
Niet aktief in de damsport. Wel fanatiek meelezend.
Ik concludeer dat je noch van eindspellen noch van de NSB veel weet.
Waarom noem je iemand NSB-er in plaats van verklikker?
Omdat een NSB-er vaak klikte? Wat weet je daarvan?
Of omdat je een maximaal kwetsend woord wilde gebruiken, een woord als een bom, nou dat is je dan gelukt, proficiat.
-
Bonja wrote:Fred for president!!
Het gaat moeilijk worden Bonja, er zijn bij diverse stemburos problemen ontstaan. Zo zijn de stemburos van Wageningen en Lunteren uren later geopend omdat de melkbussen op waren. In Culemborg werkt men met een defekte stemmachine. Alle vrienden van kandidaat Stoop (1) brachten elektronisch hun stem uit maar het apparaat registreerde er 7. Bij een verzorgingstehuis in Utrecht is een bejaarde vrouw aangehouden die 3 briefjes met de naam van Beek inleverde. Helemaal merkwaardig incident bij stemburo Ameland. Een strandjutter vond een briefje met 96 stemmen voor Henk de Witt en het bericht dat de Delftse puntentelling nu demokratisch is gekozen. De beste man bleek niet eens kandidaat te zijn.
Sinds wanneer heb jij vrienden in Luntere en omstreke denk nie dat ie doar oe stemmen mot hale. De stemmachines komen uit de achterhoek dus zeker weten betrouwbaar, er mot dus gehackt zijn!Fred van Amersfoort wrote:Het gaat moeilijk worden Bonja, er zijn bij diverse stemburos problemen ontstaan. Zo zijn de stemburos van Wageningen en Lunteren uren later geopend omdat de melkbussen op waren. In Culemborg werkt men met een defekte stemmachine. Alle vrienden van kandidaat Stoop (1) brachten elektronisch hun stem uit maar het apparaat registreerde er 7. Bij een verzorgingstehuis in Utrecht is een bejaarde vrouw aangehouden die 3 briefjes met de naam van Beek inleverde. Helemaal merkwaardig incident bij stemburo Ameland. Een strandjutter vond een briefje met 96 stemmen voor Henk de Witt en het bericht dat de Delftse puntentelling nu demokratisch is gekozen. De beste man bleek niet eens kandidaat te zijn.
Utrech!! Sinds de onterechte bekerwinst tegen de Tukkers tellen die niet meer mee onbetrouwbaar. En Ameland ligt dat in Nederland?t'is voor zeker de verkeerde kant van de iessel.
Het mot gezegd aan de meeste eissen die gesteld worden voldoe je min of meer.
-
-
Door de prima adviezen van Bonja is er toch weer enige hoop op een verkiezingszege terwijk ik mijn partijprogramma nog niet eens gepresenteerd heb.
1. Bobos die zichzelf balangrijker vinden dat het spelletje krijgen een boottochtje aangeboden.
2. Guest die niet kwam opdagen bij de match tegen Elenbaas krijgt van zijn instelling geen proefverlof meer.
3. Goedemoed krijgt als taak de naamsbekendheid van het dammen te verhogen en zal dit doen op zijn zo geheel bekende manier.
4. Jeugddammen is van belang maar in sommige gevallen mag er wel pedagogisch getikt worden
5. Het niet schudden van handen voor een partij door spelers als Clerc en Sijbrands levert voortaan een royement op voor beiden.
6. Ebbo de Jong krijgt alsnog een standbeeld zodra er genoeg sneeuw is om het te plaatsen.
7. De fameuze digitale dammer Ben M. staat nog steeds ter discussie
8. De bekende relschopper Ludwig P. zorgt tijdens ieder toernooi voor voldoende medikatie.
9. subtopspelers houden op met het gezeik over betalingen omdat dit een fout voorbeeld is voor kinderen die knikkeren op het schoolplein.
10. Echte topspelers, dat zijn zij die van stad tot stad reizen om hun spel te promoten, krijgen een vergoeding. Dan kom ik tot ongeveer 4 namen. De rest houdt voortaan gewoon zijn muil.
1. Bobos die zichzelf balangrijker vinden dat het spelletje krijgen een boottochtje aangeboden.
2. Guest die niet kwam opdagen bij de match tegen Elenbaas krijgt van zijn instelling geen proefverlof meer.
3. Goedemoed krijgt als taak de naamsbekendheid van het dammen te verhogen en zal dit doen op zijn zo geheel bekende manier.
4. Jeugddammen is van belang maar in sommige gevallen mag er wel pedagogisch getikt worden
5. Het niet schudden van handen voor een partij door spelers als Clerc en Sijbrands levert voortaan een royement op voor beiden.
6. Ebbo de Jong krijgt alsnog een standbeeld zodra er genoeg sneeuw is om het te plaatsen.
8. De bekende relschopper Ludwig P. zorgt tijdens ieder toernooi voor voldoende medikatie.
9. subtopspelers houden op met het gezeik over betalingen omdat dit een fout voorbeeld is voor kinderen die knikkeren op het schoolplein.
10. Echte topspelers, dat zijn zij die van stad tot stad reizen om hun spel te promoten, krijgen een vergoeding. Dan kom ik tot ongeveer 4 namen. De rest houdt voortaan gewoon zijn muil.
-
Ziet er prima uit, maar ik mis je plannen met betrekking tot het allochtonenbeleid.Fred van Amersfoort wrote:Door de prima adviezen van Bonja is er toch weer enige hoop op een verkiezingszege terwijk ik mijn partijprogramma nog niet eens gepresenteerd heb.
Kan je daaromtrent al een tipje van sluier oplichten? [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
-
Geachte heer de Koning, met liefde beantwoord ik uw vraag over het allochtonenbeleid van mijn partij. Wij staan een beleid voor waarbij sluiers verboden zijn. Daarom ben ik ook voor het afschaffen van Limburg alwaar men het gebruik van het carnavalsmasker als zinvol ziet. Mijn partij beschouwt overigens het gehele gebied ten zuiden van Beekbergen als een gebied waar we door middel van onderwijs en het opbouwen van infrastruktuur nog jaren aan het werk kunnen. Het is simpelweg niet meer van deze tijd dat bepaalde gebieden slechts op de rug van een varken bereikt kunnen worden.
-
Fantastisch Fred! Krijgen subtoppers nog wel een reiskostenvergoeding?Fred van Amersfoort wrote:Door de prima adviezen van Bonja is er toch weer enige hoop op een verkiezingszege terwijk ik mijn partijprogramma nog niet eens gepresenteerd heb.
-
Mijnheer Zwart, laat u het logistieke gedeelte maar met een gerust hart aan mij over. Wij zorgen voor vervoer. Ik herinner mij dat ik samen met de heer de Koning ooit de fameuze Tsjizjow een lift heb gegeven vanuit Nijmegen richting het huis van Presman. Goed en wel op de snelweg kon de beste man keuzes maken: Alexei, vanaf hier is het 6 uur lopen maar je kunt ook kiezen om volgend jaar voor ons team te spelen. Op de wedervraag of hier soms een grapje werd gemaakt kwam de geur van remmend en smeulend rubber de auto in. U ziet het mijnheer Zwart, vervoeren, dat doen we zelf. Gratis.
- Teun van de Krol
Van het rijtje namen vind ik walraven een uitstekende kandidaat. Is in staat boven de partijen beleid te voeren denk ik en heeft geen stempel op voorhand?. Andere kandidaten als wiersma, van gortel, huls hebben toch bepaalde stempels op zich. Zij zullen daar vaak ten onrechte weer mee worden geconfronteerd wat de taak niet makkelijk zou maken.