Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB

Johan Huls
11
12%
Henk Stoop
8
9%
Wouter van Beek
1
1%
Dieter van Gortel
6
7%
Tjalling Goedemoed
20
22%
Marcel Kosters
3
3%
Fred van Amersfoort
11
12%
Harm Wiersma
10
11%
Iemand anders, graag namen
11
12%
Aart Walraven
6
7%
Haitze Meurs
4
4%

Total votes: 91

composite

Post by composite » Tue Jun 08, 2004 06:14

Eric van Dusseldorp wrote:
composite wrote:Laat ik nou nog op niemand hebben gestemd...
De reden is op de draad zelf terug te vinden. We zijn namelijk op zoek naar iemand met humor, een dikke portemonnee, uitstekende contacten met de pers, tact en flexibiliteit waar het andere toernooivormen e.d. betreft. De spoeling is dan wel erg dun...
Het is een inkopper, Hein, maar de enige die aan alle vereisten voldoet ben jij.
Ik heb wel humor, ja.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jun 08, 2004 06:17

composite wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Arjen de Mooij wrote: Misschien Mari van Ballegooijen vanwege zn dikke portemonnee,
Wat is dat Arjen met die portemonnee van Mari. Ik hoor dat de laatste tijd vaker, dat Mari zo rijk is en dat hij het is die Ton betaalt.
Waar komt dat geld vandaan?
Dat zou me niet verbazen. Mari zit in de eieren. Hij is van huis uit, directeur/eigenaar van een grote internationale eierhandel. Exporteert miljoenen eieren per dag over de hele wereld.
Scharrelkippen of legbatterijen, weet je dat misschien?
Mari heeft een mooi boek geschreven over Nico Kocken, maar ik zie in Mari niet de nieuwe KNDB-voorzitter, net zomin als hijzelf waarschijnlijk.

Jaap van Galen

Re: Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB

Post by Jaap van Galen » Tue Jun 08, 2004 13:34

Vengaboy wrote:Leuke Poll
Kun je misschien Haitze Meurs er nog even bij zetten?

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Tue Jun 08, 2004 14:06

Hanco Elenbaas wrote: Scharrelkippen of legbatterijen, weet je dat misschien?
Legbatterijen natuurlijk.
Anders was Mari nooit rijk geworden.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Jun 11, 2004 02:27

Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB?

Tussenstand na 45 stemmen:

1.[1] Tjalling Goedemoed
17% [ 8 ]

2.[2/3] Johan Huls
15% [ 7 ]

3/5.[2/3] Harm Wiersma
13% [ 6 ]
3/5.[4] Fred van Amersfoort
13% [ 6 ]
3/5.[5] Henk Stoop
13% [ 6 ]

6.[6] Iemand anders, graag namen
11% [ 5 ]
7.[7] Dieter van Gortel
6% [ 3 ]
8.[8] Aart Walraven
4% [ 2 ]
9/10.[9/10] Wouter van Beek
2% [ 1 ]
9/10.[--]Haitze Meurs
2% [ 1 ]
11.[9/10] Marcel Kosters
0% [ 0 ]

Total Votes : 45

DE_PRUTSER

Post by DE_PRUTSER » Fri Jun 11, 2004 09:50

Bert Zwart wrote:Bart, jij bent net als Huls iemand van geen woorden maar daden, maar volgens mij kan je net iets beter het hoofd koel houden in situaties die dat vereisen, dus waarom wordt jij geen voorzitter?
Bart is al (voorzien) binnenkort en dan gaan wij samen Witte Van Moort (proberen)naar een nog hogere level tillen.
Het begin is er ondertussen (een vierjarig jeugdplan)met kanjers van trainers Sven,Gil,Marino.(Willekeurige volgorde)

Euro speelt geen rol.de sponsor afdeling lopen zich de longen uit het lijf en het zal op lange termijn zijn vruchten gaan afwerpen.

mmmm leuk verhaal nu nog daadkracht en jeugd die gemotiveerd blijft,want internet blijkt een gevaarlijke outsider te zijn.

DE_PRUTSER

Post by DE_PRUTSER » Fri Jun 11, 2004 09:54

DE_PRUTSER wrote:
Bert Zwart wrote:Bart, jij bent net als Huls iemand van geen woorden maar daden, maar volgens mij kan je net iets beter het hoofd koel houden in situaties die dat vereisen, dus waarom wordt jij geen voorzitter?
Bart is al (voorzien) binnenkort en dan gaan wij samen Witte Van Moort (proberen)naar een nog hogere level tillen.
Het begin is er ondertussen (een vierjarig jeugdplan)met kanjers van trainers Sven,Gil,Marino.(Willekeurige volgorde)

Euro speelt geen rol.de sponsor afdeling lopen zich de longen uit het lijf en het zal op lange termijn zijn vruchten gaan afwerpen.

mmmm leuk verhaal nu nog daadkracht en jeugd die gemotiveerd blijft,want internet blijkt een gevaarlijke outsider te zijn.
sorry ik heb geen tijd om voorzitter te zijn van de kndb (een veel te drukke baan) daarbij moet ik elke teveel energie in de mensen stoppen die ontspoord zijn.

damclubhooligan909

Post by damclubhooligan909 » Fri Jun 11, 2004 17:51

Ik zou geen namen weten, maar het zou zeker een relatief jong persoon moeten zijn. Iemand die bijvoorbeeld wel open staat voor veranderingen en nieuwe iedeen. (Delftse telling, etc..)
"I'd call him a sadistic, hippophilic necrophile, but that would be beating a dead horse."

Puntenmachine

Post by Puntenmachine » Fri Jun 11, 2004 18:17

Voor de voorzitter van de Nederlandse DAMbond zijn wij op zoek naar iemand met:

- veel humor
- een hele dikke portemonnee
- een universitaire opleiding
- IQ boven de 140, als mede een hoog EQ
- uitstekende contacten met de pers
- Geweldige redenaarscapaciteit
- tact en flexibiliteit waar het toptoernooien betreft.
- capaciteiten om een geavanceerde website met PHP en Flash te maken

Hoeveel van deze voorwaarden had onze hoogvereerde pre-voorzitter Ebbo de Jong? Ik steek mijn hand uit, maar ik steek géén vinger uit.
Misschien is het ook te veel als wij een Held aka Halfgod als voorzitter van de nl. Dambond willen.

damclubhooligan909

Post by damclubhooligan909 » Fri Jun 11, 2004 18:20

Puntenmachine wrote: - capaciteiten om een geavanceerde website met PHP en Flash te maken
Misschien moet ik maar aan het lijstje toegevoegd worden [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img].
(Ookal zijn mijn Flash capiciteiten mager, vergeleken met mijn PHP/MySQL vaardigheiden...)
"I'd call him a sadistic, hippophilic necrophile, but that would be beating a dead horse."

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Fri Jun 11, 2004 18:21

Puntenmachine wrote:Voor de voorzitter van de Nederlandse DAMbond zijn wij op zoek naar iemand met:

- veel humor
- een hele dikke portemonnee
- een universitaire opleiding
- IQ boven de 140, als mede een hoog EQ
- uitstekende contacten met de pers
- Geweldige redenaarscapaciteit
- tact en flexibiliteit waar het toptoernooien betreft.
- capaciteiten om een geavanceerde website met PHP en Flash te maken

Hoeveel van deze voorwaarden had onze hoogvereerde pre-voorzitter Ebbo de Jong? Ik steek mijn hand uit, maar ik steek géén vinger uit.
Misschien is het ook te veel als wij een Held aka Halfgod als voorzitter van de nl. Dambond willen.
Volgens mij kun je lang zoeken als je zo iemand wilt vinden. En als je hem vind, doet hij waarschijnlijk niet aan dammen. [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Fri Jun 11, 2004 18:22

damclubhooligan909 wrote:
Puntenmachine wrote: - capaciteiten om een geavanceerde website met PHP en Flash te maken
Misschien moet ik maar aan het lijstje toegevoegd worden [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img].
(Ookal zijn mijn Flash capiciteiten mager, vergeleken met mijn PHP/MySQL vaardigheiden...)
Wie ben je dan [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]

damclubhooligan909

Post by damclubhooligan909 » Fri Jun 11, 2004 18:36

Ajax-fan wrote:
damclubhooligan909 wrote:
Wie ben je dan [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Ach, mijn naam zou jou waarschijnlijk toch niks zeggen. Ben al een lange tijd passief bezig met dammen. Al jaren geen boord meer aangeraakt. Ik ken alleen wel aardig wat dammers, en hoor zo nu en dan dus ook wat er aan de hand is in dit wereldtje. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Maar als je wilt, mag je me John Doe noemen hoor.

PeterDeDammer

Post by PeterDeDammer » Fri Jun 11, 2004 19:34

Zet Lou Pietershove er eens tussen, hij is zeer gedreven...

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Jun 11, 2004 20:12

Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB?

Tussenstand na 54 stemmen:

1.[1] Tjalling Goedemoed
20% [ 11 ]

2/5.[2] Johan Huls
12% [ 7 ]

2/5.[3/5] Harm Wiersma
12% [ 7 ]
2/5.[3/5] Henk Stoop
12% [ 7 ]

2/5.[6] Iemand anders, graag namen
12% [ 7 ]

6.[3/5] Fred van Amersfoort
11% [ 6 ]
[/b]
7.[7] Dieter van Gortel
5% [ 3 ]
8/9.[8] Aart Walraven
3% [ 2 ]
8/9/.[9/10]Haitze Meurs
3% [ 2 ]
10/11.[9/10] Wouter van Beek
2% [ 1 ]
10/11.[11] Marcel Kosters
2% [ 1 ][/size]

Total Votes : 54
Last edited by Hanco Elenbaas on Fri Jun 11, 2004 20:21, edited 2 times in total.

Post Reply