Ik heb wel humor, ja.Eric van Dusseldorp wrote:Het is een inkopper, Hein, maar de enige die aan alle vereisten voldoet ben jij.composite wrote:Laat ik nou nog op niemand hebben gestemd...
De reden is op de draad zelf terug te vinden. We zijn namelijk op zoek naar iemand met humor, een dikke portemonnee, uitstekende contacten met de pers, tact en flexibiliteit waar het andere toernooivormen e.d. betreft. De spoeling is dan wel erg dun...
Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB
- Hanco Elenbaas
Scharrelkippen of legbatterijen, weet je dat misschien?composite wrote:Dat zou me niet verbazen. Mari zit in de eieren. Hij is van huis uit, directeur/eigenaar van een grote internationale eierhandel. Exporteert miljoenen eieren per dag over de hele wereld.Hanco Elenbaas wrote:Wat is dat Arjen met die portemonnee van Mari. Ik hoor dat de laatste tijd vaker, dat Mari zo rijk is en dat hij het is die Ton betaalt.Arjen de Mooij wrote: Misschien Mari van Ballegooijen vanwege zn dikke portemonnee,
Waar komt dat geld vandaan?
Mari heeft een mooi boek geschreven over Nico Kocken, maar ik zie in Mari niet de nieuwe KNDB-voorzitter, net zomin als hijzelf waarschijnlijk.
-
Re: Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB
Kun je misschien Haitze Meurs er nog even bij zetten?Vengaboy wrote:Leuke Poll
-
- Hanco Elenbaas
Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB?
Tussenstand na 45 stemmen:
1.[1] Tjalling Goedemoed
17% [ 8 ]
2.[2/3] Johan Huls
15% [ 7 ]
3/5.[2/3] Harm Wiersma
13% [ 6 ]
3/5.[4] Fred van Amersfoort
13% [ 6 ]
3/5.[5] Henk Stoop
13% [ 6 ]
6.[6] Iemand anders, graag namen
11% [ 5 ]
7.[7] Dieter van Gortel
6% [ 3 ]
8.[8] Aart Walraven
4% [ 2 ]
9/10.[9/10] Wouter van Beek
2% [ 1 ]
9/10.[--]Haitze Meurs
2% [ 1 ]
11.[9/10] Marcel Kosters
0% [ 0 ]
Total Votes : 45
Tussenstand na 45 stemmen:
1.[1] Tjalling Goedemoed
17% [ 8 ]
2.[2/3] Johan Huls
15% [ 7 ]
3/5.[2/3] Harm Wiersma
13% [ 6 ]
3/5.[4] Fred van Amersfoort
13% [ 6 ]
3/5.[5] Henk Stoop
13% [ 6 ]
6.[6] Iemand anders, graag namen
11% [ 5 ]
7.[7] Dieter van Gortel
6% [ 3 ]
8.[8] Aart Walraven
4% [ 2 ]
9/10.[9/10] Wouter van Beek
2% [ 1 ]
9/10.[--]Haitze Meurs
2% [ 1 ]
11.[9/10] Marcel Kosters
0% [ 0 ]
Total Votes : 45
-
Bart is al (voorzien) binnenkort en dan gaan wij samen Witte Van Moort (proberen)naar een nog hogere level tillen.Bert Zwart wrote:Bart, jij bent net als Huls iemand van geen woorden maar daden, maar volgens mij kan je net iets beter het hoofd koel houden in situaties die dat vereisen, dus waarom wordt jij geen voorzitter?
Het begin is er ondertussen (een vierjarig jeugdplan)met kanjers van trainers Sven,Gil,Marino.(Willekeurige volgorde)
Euro speelt geen rol.de sponsor afdeling lopen zich de longen uit het lijf en het zal op lange termijn zijn vruchten gaan afwerpen.
mmmm leuk verhaal nu nog daadkracht en jeugd die gemotiveerd blijft,want internet blijkt een gevaarlijke outsider te zijn.
-
sorry ik heb geen tijd om voorzitter te zijn van de kndb (een veel te drukke baan) daarbij moet ik elke teveel energie in de mensen stoppen die ontspoord zijn.DE_PRUTSER wrote:Bart is al (voorzien) binnenkort en dan gaan wij samen Witte Van Moort (proberen)naar een nog hogere level tillen.Bert Zwart wrote:Bart, jij bent net als Huls iemand van geen woorden maar daden, maar volgens mij kan je net iets beter het hoofd koel houden in situaties die dat vereisen, dus waarom wordt jij geen voorzitter?
Het begin is er ondertussen (een vierjarig jeugdplan)met kanjers van trainers Sven,Gil,Marino.(Willekeurige volgorde)
Euro speelt geen rol.de sponsor afdeling lopen zich de longen uit het lijf en het zal op lange termijn zijn vruchten gaan afwerpen.
mmmm leuk verhaal nu nog daadkracht en jeugd die gemotiveerd blijft,want internet blijkt een gevaarlijke outsider te zijn.
-
-
Voor de voorzitter van de Nederlandse DAMbond zijn wij op zoek naar iemand met:
- veel humor
- een hele dikke portemonnee
- een universitaire opleiding
- IQ boven de 140, als mede een hoog EQ
- uitstekende contacten met de pers
- Geweldige redenaarscapaciteit
- tact en flexibiliteit waar het toptoernooien betreft.
- capaciteiten om een geavanceerde website met PHP en Flash te maken
Hoeveel van deze voorwaarden had onze hoogvereerde pre-voorzitter Ebbo de Jong? Ik steek mijn hand uit, maar ik steek géén vinger uit.
Misschien is het ook te veel als wij een Held aka Halfgod als voorzitter van de nl. Dambond willen.
- veel humor
Hoeveel van deze voorwaarden had onze hoogvereerde pre-voorzitter Ebbo de Jong? Ik steek mijn hand uit, maar ik steek géén vinger uit.
Misschien is het ook te veel als wij een Held aka Halfgod als voorzitter van de nl. Dambond willen.
-
Misschien moet ik maar aan het lijstje toegevoegd worden [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img].Puntenmachine wrote: - capaciteiten om een geavanceerde website met PHP en Flash te maken
(Ookal zijn mijn Flash capiciteiten mager, vergeleken met mijn PHP/MySQL vaardigheiden...)
"I'd call him a sadistic, hippophilic necrophile, but that would be beating a dead horse."
Volgens mij kun je lang zoeken als je zo iemand wilt vinden. En als je hem vind, doet hij waarschijnlijk niet aan dammen. [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]Puntenmachine wrote:Voor de voorzitter van de Nederlandse DAMbond zijn wij op zoek naar iemand met:
- veel humor
Wie ben je dan [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]damclubhooligan909 wrote:Misschien moet ik maar aan het lijstje toegevoegd worden [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img].Puntenmachine wrote: - capaciteiten om een geavanceerde website met PHP en Flash te maken
(Ookal zijn mijn Flash capiciteiten mager, vergeleken met mijn PHP/MySQL vaardigheiden...)
-
Ach, mijn naam zou jou waarschijnlijk toch niks zeggen. Ben al een lange tijd passief bezig met dammen. Al jaren geen boord meer aangeraakt. Ik ken alleen wel aardig wat dammers, en hoor zo nu en dan dus ook wat er aan de hand is in dit wereldtje. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Ajax-fan wrote:Wie ben je dan [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]damclubhooligan909 wrote:Misschien moet ik maar aan het lijstje toegevoegd worden [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img].Puntenmachine wrote: - capaciteiten om een geavanceerde website met PHP en Flash te maken
Maar als je wilt, mag je me John Doe noemen hoor.
"I'd call him a sadistic, hippophilic necrophile, but that would be beating a dead horse."
-
- Hanco Elenbaas
Wie moet de nieuwe voorzitter worden van de KNDB?
Tussenstand na 54 stemmen:
1.[1] Tjalling Goedemoed
20% [ 11 ]
2/5.[2] Johan Huls
12% [ 7 ]
2/5.[3/5] Harm Wiersma
12% [ 7 ]
2/5.[3/5] Henk Stoop
12% [ 7 ]
2/5.[6] Iemand anders, graag namen
12% [ 7 ]
6.[3/5] Fred van Amersfoort
11% [ 6 ][/b]
7.[7] Dieter van Gortel
5% [ 3 ]
8/9.[8] Aart Walraven
3% [ 2 ]
8/9/.[9/10]Haitze Meurs
3% [ 2 ]
10/11.[9/10] Wouter van Beek
2% [ 1 ]
10/11.[11] Marcel Kosters
2% [ 1 ][/size]
Total Votes : 54
Tussenstand na 54 stemmen:
1.[1] Tjalling Goedemoed
20% [ 11 ]
2/5.[2] Johan Huls
12% [ 7 ]
2/5.[3/5] Harm Wiersma
12% [ 7 ]
2/5.[3/5] Henk Stoop
12% [ 7 ]
2/5.[6] Iemand anders, graag namen
12% [ 7 ]
6.[3/5] Fred van Amersfoort
11% [ 6 ][/b]
7.[7] Dieter van Gortel
5% [ 3 ]
8/9.[8] Aart Walraven
3% [ 2 ]
8/9/.[9/10]Haitze Meurs
3% [ 2 ]
10/11.[9/10] Wouter van Beek
2% [ 1 ]
10/11.[11] Marcel Kosters
2% [ 1 ][/size]
Total Votes : 54
Last edited by Hanco Elenbaas on Fri Jun 11, 2004 20:21, edited 2 times in total.