Dat weet ik dan ook weer...en bedankt.Kosmos wrote:
Val jij op een beetje jongensachtige vrouwen, Hanco? (Wel stijlvolle foto hoor!)
Je vond Rianka ook al er leuk uitzien (ik spreek je niet tegen hoor).
Of is het omdat Jezus zei: Wie de 2 tot 1 maakt, zal het Koninkrijk binnengaan? (vertaling KVB)
Knokken in Salou
Re: Hanco's liefje
Verkrachting
Eén keer nee zeggen is echt niet voldoende, Arjen. Lees het Woord Gods over deze kwestie (Deut 22):Arjen de Mooij wrote:Ja natuurlijk! Als jij een vrouw aan het verkrachten bent en ze zegt nee, zeg je dan ook na afloop: ja maar ze zei het maar een keer!
Dus als je een vrouw aan het verkrachten bent en ze schreeuwt nee, zonder dat ze gehoord wordt, dan moeten beiden gestenigd worden (onbevilte stenen!).Wanneer een man gevonden zal worden, liggende bij eens mans getrouwde vrouw, zo zullen zij ook beiden sterven, de man, die bij de vrouw gelegen heeft, en de vrouw; zo zult gij het boze uit Israël wegdoen.
23 Wanneer er een jonge dochter zal zijn, die een maagd is, ondertrouwd aan een man, en een man haar in de stad zal gevonden, en bij haar gelegen hebben;
24 Zo zult gij ze beiden uitbrengen tot de poort derzelver stad, en gij zult hen met stenen stenigen, dat zij sterven; de jonge dochter, ter oorzake, dat zij niet geroepen heeft in de stad, en den man, ter oorzake dat hij zijns naasten vrouw vernederd heeft; zo zult gij het boze uit het midden van u wegdoen.
Heaven is no location, but a state of mind
- Arjen de Mooij
Hoezo voorbeeld? Je vertelde me zelf dat je dat later op de avond gebeurde!MonestrySoul wrote:Vindje dat met de verkrachting van die vrouw een goed voorbeeld?Arjen de Mooij wrote:Ja natuurlijk! Als jij een vrouw aan het verkrachten bent en ze zegt nee, zeg je dan ook na afloop: ja maar ze zei het maar een keer!
Nee is nee, en ophouden! is ophouden. Je moet beseffen dat je niet zomaar kan doen wat je zelf wilt omdat jij het grappig vindt. Verder is iemand slaan wat mij betreft oneindig veel erger.
Verder is zoiets natuurlijk geen zaak voor een tuchcommissie. De tuchtcommissie is er voor damgerelateerde zaken. Alhoewel jullie beide dammers zijn en het tijdens een damtoernooi was, was het niet van invloed op het feit dat Dik je sloeg. Dik sloeg je omdat je irritant was, niet omdat je hem die dag door z'n klok gedrukt had of wat dan ook.
Stap dus naar de politie als je aangifte wil doen van mishandeling.
Aan de ene kant heb je wel gelijk dat je moet ophouden als de ander dat zegt, maar dit zat iets anders. We waren met de groep uit in een disco en wie kan er niet tegen een grapje... Nu weet ik dus wie er niet tegen zo'n geintje kan!
En wat die tuchtcommissie betreft...Dik aanklagen heeft weinig zin lijkt me, zou hij geroyeerd moeten worden?
Trouwens, aanklagen is heel wat anders dan aangfite doen of een klacht indienen bij de tuchtcommissie.
- En Garde!!
Arjen de Mooij wrote:Hoezo voorbeeld? Je vertelde me zelf dat je dat later op de avond gebeurde!
Trouwens, aanklagen is heel wat anders dan aangfite doen of een klacht indienen bij de tuchtcommissie.
Anikeyev is de enige die avond die wegens poging tot verkrachting de tent uit gegooid is. Daarbij vergeleken was Michiel nog een heilige, alhoewel hij de weg tot het vrouwelijke diepbedronken lichaam ook goed wist te vinden die avond... Het leek wel alsof hij er een neusje voor had.
In de natuur valt zoveel te ontdekken, zodra de paartijd voorbij is gaan de ganzen trekken....