RECHTSZAAK TEGEN KNDB

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Hanco Elenbaas

RECHTSZAAK TEGEN KNDB

Post by Hanco Elenbaas » Mon Oct 06, 2003 16:24

De aangekondigde rechtszaak tegen de KNDB zal het moeten doen zonder mijn support.
Hoewel ik vermoed dat een dergelijke procedure zeer veel winstkansen biedt, heb ik besloten me er verder niet mee bezig te houden.
Wij hebben de bondsraadleden gekregen, die we kennelijk verdienen en als deze bondsraad [onverhoopt] per se een idee door wil voeren wat bijna niemand wil buiten de bondsraad, dan gaan ze hun gang maar.
Ik ben benieuwd naar de gevolgen en zal met vele anderen belangstellend de ontwikkelingen volgen.

Dolly's brother

Re: RECHTSZAAK TEGEN KNDB

Post by Dolly's brother » Mon Oct 06, 2003 17:57

Hanco Elenbaas wrote:De aangekondigde rechtszaak tegen de KNDB zal het moeten doen zonder mijn support.
Hoewel ik vermoed dat een dergelijke procedure zeer veel winstkansen biedt, heb ik besloten me er verder niet mee bezig te houden.
Wij hebben de bondsraadleden gekregen, die we kennelijk verdienen en als deze bondsraad [onverhoopt] per se een idee door wil voeren wat bijna niemand wil buiten de bondsraad, dan gaan ze hun gang maar.
Ik ben benieuwd naar de gevolgen en zal met vele anderen belangstellend de ontwikkelingen volgen.
Hanco heeft het licht gezien . Hoe ben je opeens tot dit inzicht gekomen? Zo'n rechtszaak zorgt m.i. alleen maar voor negatieve publiciteit . Nu nog afwachten of de rest die belachelijke rechtszaak doorzet.

Hanco Elenbaas

Re: RECHTSZAAK TEGEN KNDB

Post by Hanco Elenbaas » Mon Oct 06, 2003 18:15

Dolly's brother wrote:
Hanco Elenbaas wrote:De aangekondigde rechtszaak tegen de KNDB zal het moeten doen zonder mijn support.
Hanco heeft het licht gezien . Hoe ben je opeens tot dit inzicht gekomen? Zo'n rechtszaak zorgt m.i. alleen maar voor negatieve publiciteit . Nu nog afwachten of de rest die belachelijke rechtszaak doorzet.
Of die rechtszaak belachelijk is, is voor mij niet zo makkelijk te beoordelen. Ik zou het in ieder geval niet zo willen noemen.
Ik hoop hoe dan ook dat het niet tot een juridische procedure hoeft te komen en dat de bondsraad zich zal realiseren dat het een democratisch orgaan is en dus niet tegen de zin van de overgrote meerderheid van topspelers (Sijbrands tegen, Wiersma tegen, Gérard Jansen tegen, Heusdens tegen) en KNDB-leden kan ingaan.
En zelfs de bondsraad zal de mening van de FMJD niet zomaar terzijde kunnen schuiven.

Post Reply