![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Wim Martin
-
Wim Martin
nog even een bericht: Iedereen die denkt dat Wim Martin homoseksueel is, mag van Wim zijn vriendin, vrouw of dochter (mits oud genoeg) langssturen.
Re: Wim Martin
Als we dat allemaal doen, valt hij wel lekker snel af (als hij het overleeft).Bert Zwart wrote:nog even een bericht: Iedereen die denkt dat Wim Martin homoseksueel is, mag van Wim zijn vriendin, vrouw of dochter (mits oud genoeg) langssturen.
-
[/quote]Bert Zwart wrote:nog even een bericht: Iedereen die denkt dat Wim Martin homoseksueel is, mag van Wim zijn vriendin, vrouw of dochter (mits oud genoeg) langssturen.
Last edited by Peter Moonen on Tue Jun 01, 2004 11:57, edited 3 times in total.
Mag ik mijn vriend niet langssturen? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Bert Zwart wrote:nog even een bericht: Iedereen die denkt dat Wim Martin homoseksueel is, mag van Wim zijn vriendin, vrouw of dochter (mits oud genoeg) langssturen.
Heaven is no location, but a state of mind
Wie is dat?, Ingo? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Kosmos wrote:Mag ik mijn vriend niet langssturen? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Bert Zwart wrote:nog even een bericht: Iedereen die denkt dat Wim Martin homoseksueel is, mag van Wim zijn vriendin, vrouw of dochter (mits oud genoeg) langssturen.
Sssst, niet doorvertellen, het is nog pril.Dieter wrote:Wie is dat?, Ingo? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Kosmos wrote:Mag ik mijn vriend niet langssturen? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Bert Zwart wrote:nog even een bericht: Iedereen die denkt dat Wim Martin homoseksueel is, mag van Wim zijn vriendin, vrouw of dochter (mits oud genoeg) langssturen.
Heaven is no location, but a state of mind