Mijn keuze is gebaseerd op het aantal berichten op het forum (hopelijk klopt mijn op intuitie gebaseerde telling). Soms wordt mondigheid beloont. Nu nog even waarmaken!Damkoningin wrote:Kunnen/willen jullie jullie keuze misschien ook toelichten??
Wie wordt er Nederlands Kampioen junioren bij de meisjes?
-
teejow, ik probeer Rianka ook alleen maar op scherp te zetten [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik ga er dus vanuit dat je op mij hebt gestemd....Dank je [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Jaap van Galen wrote:Mijn keuze is gebaseerd op het aantal berichten op het forum (hopelijk klopt mijn op intuitie gebaseerde telling). Soms wordt mondigheid beloont. Nu nog even waarmaken!Damkoningin wrote:Kunnen/willen jullie jullie keuze misschien ook toelichten??
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Der krijgen steeds meer mensen vertrouwen in mij ,, Dank u dank u. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
-
ktarinus wrote:Moet dat nou echt zo groot?
Jah sorry. Ik was helemaal blij.. En dat moest ik groot laten zien.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Natuurlijk ga ik supporteren teejow [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
I de Kok
Welkom Ingrid!draakje13 wrote: ik ga voor carlijn of irene
Hoe gaat het met je eindspelopgaven?
Heaven is no location, but a state of mind
-
Re: Wie kan hier niet spellen!
Haha. volgens mij ben jij de 1e die het opvalt. Het valt me nu ook pas op..
Maar goed dat je het zegt, ik zal het gelijk ff verandere!!! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Re: Wie kan hier niet spellen!
Ik denk dat iedereen het wel is opgevallen, maar als we constant iedereen op hun foute taalgebruik moeten wijzen, zijn we zeker nog tot Sint-Juttemis bezig, al dan niet langer, ajbwib.Damkoningin wrote:
Haha. volgens mij ben jij de 1e die het opvalt. Het valt me nu ook pas op..
Maar goed dat je het zegt, ik zal het gelijk ff verandere!!! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy