damborden
Naam
We hebben een goede naam ndig voor dit bord.
Wie weet een leuke naam?
Ik kom niet verder dan:
Zop-bord
Wie weet een leuke naam?
Ik kom niet verder dan:
Zop-bord
Heaven is no location, but a state of mind
Re: Naam
Wat te denken van: het-altijd-handige-nooit-vervelende-3-om-1-winst-spelende-remise-marge-verkleinende-schuine-met-wormvormig-aanhangsel-geel-blauw-zop-bord?Kosmos wrote:We hebben een goede naam ndig voor dit bord.
Wie weet een leuke naam?
Ik kom niet verder dan:
Zop-bord
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Het 50-ruitenbord.Kosmos wrote:We hebben een goede naam ndig voor dit bord.
Wie weet een leuke naam?
Bridgers gaan massaal dammen als ze dat horen. Vijftig ruiten!
Jij opteerde toch voor het 48-ruiten-bord JP?Jan Pieter wrote:Het 50-ruitenbord.Kosmos wrote:We hebben een goede naam ndig voor dit bord.
Wie weet een leuke naam?
Bridgers gaan massaal dammen als ze dat horen. Vijftig ruiten!
3 om 1 is remise op het 50-ruitenbord door die wormvormige aanhangsels, Frerik.FDA wrote:Wat te denken van: het-altijd-handige-nooit-vervelende-3-om-1-winst-spelende-remise-marge-verkleinende-schuine-met-wormvormig-aanhangsel-geel-blauw-zop-bord?Kosmos wrote:We hebben een goede naam ndig voor dit bord.
Wie weet een leuke naam?
Ik kom niet verder dan:
Zop-bord
Dus toch! [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]Kosmos wrote:3 om 1 is remise op het 50-ruitenbord door die wormvormige aanhangsels, Frerik.FDA wrote:Wat te denken van: het-altijd-handige-nooit-vervelende-3-om-1-winst-spelende-remise-marge-verkleinende-schuine-met-wormvormig-aanhangsel-geel-blauw-zop-bord?Kosmos wrote:We hebben een goede naam ndig voor dit bord.
Wie weet een leuke naam?
Ik kom niet verder dan:
Zop-bord
- Arjen de Mooij
Ik kan toch niet aan alles denken? Ik vind dat het een mooi initiatief van me was (poch poch) en dat er nog veel meer mooie .....(vul de naam in) borden moge komen(opschep opschep) [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Gewone bord?Arjen de Mooij wrote:... het is hetzelfde als het gewone bord! Maar dan zonder die vervelende nutteloze witte veldjes.
Gewone borden zijn meestal rond en egaal. Let thuis maar eens op als jullie gasten te eten hebben [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Ktariaans Zopbord
Heb je al een Ktariaans 60-ruiten-Zopbord gemaakt, Arjen?Arjen de Mooij wrote:En waarschijnlijk had je dit nu al zelf door, maar.... het is hetzelfde als het gewone bord! Maar dan zonder die vervelende nutteloze witte veldjes.
- Arjen de Mooij
Ktar rules
Cool!Arjen de Mooij wrote:even wachten...
En ondanks twee wormvormige uithangsels (5 en 56) winnen 3 dammen van 1 dam.
Ja, die ktarianen zijn net wat slimmer dan Aardlingen...
Als je vanuit een van de hoekpunten van het bord (5 of 56 dus) de lijnen volgt kom je na een duizelingewekkende rondreis uit in het andere hoekpunt!
Het staat er nog steeds op die brug in Brunssum:
Ktardammen rulezzzz!!!
-
Re: damborden
Henk de Witt creeert damborden als kunstvorm. Tevens bespeelbaar, hoor.nero2004 wrote:waar kan ik damborden kopen?
............
ik ben op zoek naar mooie borden
kan iemand me helpen?