Je bedoelt Adriaan Groenendijk [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]ktarinus wrote:Het Beest van Salou is die button-freak?
Nee, die is het niet.
Hij was vorig jaar ook in Brunssum (Frans Elzenga) [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Je bedoelt Adriaan Groenendijk [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]ktarinus wrote:Het Beest van Salou is die button-freak?
Op de deelnemerslijst van AOIO staat nog geen Dutta_Ya [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]Dutta_Ya wrote:Dutta_Ya komt ook dit jaar gezellig naar Brunssum [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Maar eerst natuurlijk het prachtige toernooi in
Den Haag [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
De kanonnen melden zich pas later aan [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Op de deelnemerslijst van AOIO staat nog geen Dutta_Ya
Vergissen is menselijk [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]ktarinus wrote:Ah dank je inderdaad ik herinner mij hem, de man met de Schwarzman grappen.
Hoe kan ik me nu vergissen het beest van Salou is een pestkop terwijl Adriaan meer een soort schattige versie is. Een soort Jan&Jan Terpstra maar dan anders.
Sorry sorry voor deze fout. [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
avril wrote:Vergissen is menselijk [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Hoeveel punten gaast halen Kat? (Stuk of 4?)ktarinus wrote:Goh vergiffenis dank je [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Zeg dat wel [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Dutta_Ya wrote:De kanonnen melden zich pas later aan [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Op de deelnemerslijst van AOIO staat nog geen Dutta_Ya
D'r staan al een hele lijst kanonnen op. Wat er verder bijkomt zijn vast alleen nog handgranaten, en wellicht klappertjespistolen...MonestrySoul wrote:Zeg dat welDutta_Ya wrote:De kanonnen melden zich pas later aanOp de deelnemerslijst van AOIO staat nog geen Dutta_Ya