De klasse van william

Discussies over damsport (in het Nederlands)
william
Real name: william van den broek

Re: De klasse van william

Post by william » Wed Oct 18, 2017 12:16

william wrote:
william wrote:
william wrote:

geel

roze

turquoise

paars
zwart

wit , onzichtbare geheime tekst : wie dit leest is gek !
Hee pastel blauwgrijs doet het natuurlijk niet op pastel blauwgrijs, die kun je dus niet lezen.
Hee wit doet het natuurlijk ook niet op wit daar kun je dus onzichtbare geheime boodschappen mee verzenden die alleen gelezen kunnen worden door degene die het bericht quote !!! 0X
Dat ga ik eens uitproberen. Ja hoor het werkt je kunt dus niet lezen wat hierboven staat, alleen als je quote.

william

Post by william » Wed Oct 18, 2017 18:26

Mijn voorkeur is toch groen. :mrgreen:

william

Post by william » Mon Oct 23, 2017 19:52

Op het echte forum heb ik al afscheid genomen maar op dit anonieme namaakforum nog niet.
Dat doe ik hierbij hier dan maar op gepaste wijze met nog een nietszeggend berichtje.

Ben ik de hele tijd bezig met het uitzoeken van kleurcodes staan er ook kleurcodes naast dit vak onder Front colour.
Leuk om een stuk eenvoudiger dan op mijn manier te gebruiken.
Al zul je voor keuren die hier niet voorgeprogrammeerd zijn toch mijn manier moeten gebruiken.

WAARSCHUWING !!!
Niet iedereen hier op het forum is even enthousiast over vrolijke kleurige grappige humoristische berichtjes dus niet te vaak
Spoiler:
wel gewoon zo vaak als je zin hebt
doen.
Nogal wat oudere
Spoiler:
bejaarde
dammers van zeg boven de 40 jaar nemen zichzelf bijzonder serieus, vinden zichzelf heel belangrijk, zijn bijzonder gelovig of hebben absoluut geen gevoel voor humor, hen in de maling nemen is dan ook bij voorbaat een feestje.
En vals dat ze dan kunnen worden. :lol:

succes

william

Post by william » Mon Oct 30, 2017 09:22

Klaas van der Laan wrote:
GuidoB wrote:Hiervoor hebben we de ignore list, Piet. Gewoon William erop zetten, geen enkele post meer van hem quoten. Dan heb je nergens last meer van. Als iedereen dat doet, verdwijnt hij vanzelf weer van dit forum.

Ik kan het je aanraden; het is lekker rustig. Alleen zijn er nog steeds mensen die zijn onzin quoten. Dat moet stoppen, want die reacties zie ik wel.
OMG nu ook al een Fatwa.
Inderdaad je begint toch gelijk te krijgen inderdaad een Fatwa alleen niet van Guido maar van Alexander.
Dat voelt als een dolk in mijn rug.

william

Post by william » Mon Oct 30, 2017 09:27

william wrote:
Klaas van der Laan wrote:
GuidoB wrote:Hiervoor hebben we de ignore list, Piet. Gewoon William erop zetten, geen enkele post meer van hem quoten. Dan heb je nergens last meer van. Als iedereen dat doet, verdwijnt hij vanzelf weer van dit forum.

Ik kan het je aanraden; het is lekker rustig. Alleen zijn er nog steeds mensen die zijn onzin quoten. Dat moet stoppen, want die reacties zie ik wel.
OMG nu ook al een Fatwa.
Inderdaad je begint toch gelijk te krijgen inderdaad een Fatwa alleen niet van Guido maar van Alexander.
Dat voelt als een dolk in mijn rug.
Het gevaar komt niet meer uit Nederland (dat is bijna gezuiverd ) maar van de FMJD uit Belarus daar hebben ze natuurlijk hele andere ideeen over vrijheid van meningsuiting.

Post Reply