Was inderdaad jouw post, Steenslag!steenslag wrote:Hé, da's leuk.Kosmos wrote: (...)
Oplossing probleem Hermelink:
271, 27, 41, 161, 2, 8, 4, 40, 16, 7 (11) 17, 2 Guerra.
Tjalling Goedemoed
C. kerkhofstraat 12
8923 GB Leeuwarden

NK pupillen
Re: Damrubriek FD over NK puppies
Heaven is no location, but a state of mind
Wat wil je horen Frerik, een eerlijk antwoord of een diplomatiek antwoord ? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Pas op met wat je zegt he snotneus. Je weet dat Michiel vanaf volgende week Salou speelt, dus ik ben nog op zoek naar een vervangende trainer. Als je zo doorgaat zal ik die taak wellicht zelf op me nemen, en dan ben je nog niet jarig!! [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]FDA wrote:Maakt dat een verschil bij jou?kneeltje wrote:Wat wil je horen Frerik, een eerlijk antwoord of een diplomatiek antwoord ? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Michiel kom terug, alsjeblieft! [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]kneeltje wrote:Pas op met wat je zegt he snotneus. Je weet dat Michiel vanaf volgende week Salou speelt, dus ik ben nog op zoek naar een vervangende trainer. Als je zo doorgaat zal ik die taak wellicht zelf op me nemen, en dan ben je nog niet jarig!! [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]FDA wrote:Maakt dat een verschil bij jou?kneeltje wrote:Wat wil je horen Frerik, een eerlijk antwoord of een diplomatiek antwoord ? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Last edited by FDA on Tue May 11, 2004 21:01, edited 1 time in total.
Bovendien heb je het toch veel te druk met bier drinken om je buikspierkracht te vergroten dus opzich heb ik nog een beetje hoop [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]