playforstacks schreift ook in het neederlants
playforstacks schreift ook in het neederlants
Voorbeeld:
Arjan de Vries zij namelijk dat de medewerkers in Veenendaal veel hebben gedaan en de laatste week Paul Visser. Als je deze kosten door gaat belasten betekend dit
Arjan de Vries zij namelijk dat de medewerkers in Veenendaal veel hebben gedaan en de laatste week Paul Visser. Als je deze kosten door gaat belasten betekend dit
-
- Real name: Ton van Namen
Re: playforstacks schreift ook in het neederlants
Volgens mij gaat het vooral om de inhoud. En die is duidelijk.Gezellig wrote:Voorbeeld:
Maar ik ben het met je eens dat correcte spelling onnodig geneuzel voorkomt.
Kom op Gezellig, is dit het beste wat je kunt bedenken naar aanleiding van al die schrijverijen op dit forum? Ik ben scherper en creatiever van je gewend.Gezellig wrote:Voorbeeld:
-
- Real name: Thijs van den Broek
nou ben niet vaak met je eens Gezellig, maar als iemand zo slecht schrijft kan die beter niet reageren of eerst een cursus Nederlands gaan volgen.
EDIT: in de titel moet schreift eigenlijk niet met lange ij?
EDIT: in de titel moet schreift eigenlijk niet met lange ij?
playforstacks wrote:Er is al eerder een balletje opgegooid toen heb ik het overwogen en kwam ik tot de conclusie dat ik voor geen enkele functie in bestuur de geschikte kandidaat zou zijn. Voorzitter lijkt mij niet te sprake dat moet iemand zijn die zijn sporen al ruimschoots heeft verdiend. Secretaris lijkt mij ook niet aangezien een van mijn zwakste punten mijn Nederlands is.
Je Nederlands is opvallend verbeterd de laatste maand.
Maar de enige bestuursfunctie die geschikt lijkt is toch voorzitter.
Je ziet de grote lijnen, je benoemt (en becijfert) de wezenlijke problemen, je bent betrokken en alert, je communiceert met iedereen.
Als je dan in het bestuur ondersteund wordt door wat zwaargewichten/geestverwanten (ik noem maar wat: Wieger Wesselink, Piet Bouma, Henk de Witt) is het een serieuze en wellicht beste optie.
-
- Real name: william van den broek
Hallo "gezellig"
Ik ben William
Het valt mij op dat jij op veel mensen behoorlijk stevige kritiek hebt.
Een paar jaar geleden was je echter wel heel positief over mijn optreden.
Het was een verademing om om tussen alle kritiek op mij van jou bijvoorbeeld te lezen:
Dat ik een enthousiaste dammer ben, dat een tactische vondst ook op conto van mij als coach geschreven moest worden,
dat mij die eer werd ontnomen (dat van die foto klopt niet helemaal want ik blijf natuurlijk wel altijd heel bescheiden).
Jij was voor zover ik weet ook de enige die vond dat de KNDB mijn fundamentele mensenrechten had geschonden en dat de verantwoordelijken voor deze schending, zeg maar het inmiddels demissionaire KNDB-bestuur, voorgoed buitenspel gezet moesten worden.
Dat is inmiddels dus gebeurd, daarom kan ik nu, na drie jaar stilzwijgen, hier posten wat ik wil zonder het risico te lopen als lid van de KNDB te worden geroyeerd.
Hiervoor alsnog, wat laat misschien, mijn dank maar...
Wie ben jij eigenlijk ?????
Ik ben William
Het was een verademing om om tussen alle kritiek op mij van jou bijvoorbeeld te lezen:
Dat ik een enthousiaste dammer ben, dat een tactische vondst ook op conto van mij als coach geschreven moest worden,
dat mij die eer werd ontnomen (dat van die foto klopt niet helemaal want ik blijf natuurlijk wel altijd heel bescheiden).
Jij was voor zover ik weet ook de enige die vond dat de KNDB mijn fundamentele mensenrechten had geschonden en dat de verantwoordelijken voor deze schending, zeg maar het inmiddels demissionaire KNDB-bestuur, voorgoed buitenspel gezet moesten worden.
Dat is inmiddels dus gebeurd, daarom kan ik nu, na drie jaar stilzwijgen, hier posten wat ik wil zonder het risico te lopen als lid van de KNDB te worden geroyeerd.
Hiervoor alsnog, wat laat misschien, mijn dank maar...
Wie ben jij eigenlijk ?????
Dit was een aardig raadsel (want waar het over ging was me compleet onduidelijk).william wrote: Ik ben William
Inmiddels opgelost.
De vader van Thijs van den Broek doelt hierop:
viewtopic.php?f=56&t=2879&start=105
-
Raadsel ? Compleet onduidelijk ?Gezellig wrote:Dit was een aardig raadsel (want waar het over ging was me compleet onduidelijk).william wrote: Ik ben William
Inmiddels opgelost.
De vader van Thijs van den Broek doelt hierop:
viewtopic.php?f=56&t=2879&start=105
Je weet toch wel wat je zelf post of gepost hebt?
Hopelijk heb je geen geheugenproblemen want dan vergeet je straks al die positieve dingen van mij nog.
Jij kent mij heel goed.
Dat blijkt wel uit de details die je over beschrijft.
Maar ondertussen is mijn raadseltje nog niet opgelost.
Ik weet nog steeds niet wie jij bent.
- Eric Sanders
Wie houdt hier nu wie voor de gek?
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
-
Eric ik ken jou niet maar vind het al leuk dat je reageert.Eric Sanders wrote:Wie houdt hier nu wie voor de gek?
Ik weet echt niet wie "gezellig" is!
Natuurlijk heb ik wel ideeen over mensen die het heel misschien zouden kunnen zijn, maar die ontkennen in alle toonaarden.
Degene die onder het pseudoniem "gezellig" post moet mij wel redelijk goed kennen want hij heeft in het verleden dingen gepost die je niet kunt weten als je mij niet kent.
Ik vind het raar dat een laat ik het maar kennis noemen over mij post zonder zijn identiteit aan mij (buiten het forum om of via via vind ik ook prima) kenbaar te maken.
Dat zouden mijn echte damvrienden zeker nooit doen, zeker niet na wat ik hier al gepost heb.
Ik vind dat ook laf, ik strijd met open vizier waarom doet "gezellig" dat dan ook niet.
Eric weet jij dan wel wie er achter het pseudoniem "gezellig" schuil gaat?
Dan hoor ik dat graag van je.
- Eric Sanders
gezellig reageert vaak op dingen die hij leest op het Nieuwe Forum. Daar kan hij niet reageren omdat hij anoniem wenst te blijven en daar kun je alleen posten als je identiteit bekend is. Ik denk niet dat gezellig jou persoonlijk kent, maar weet dat natuurlijk niet zeker.william wrote: Ik weet echt niet wie "gezellig" is!
Natuurlijk heb ik wel ideeen over mensen die het heel misschien zouden kunnen zijn, maar die ontkennen in alle toonaarden.
Degene die onder het pseudoniem "gezellig" post moet mij wel redelijk goed kennen want hij heeft in het verleden dingen gepost die je niet kunt weten als je mij niet kent.
Ik vind het raar dat een laat ik het maar kennis noemen over mij post zonder zijn identiteit aan mij (buiten het forum om of via via vind ik ook prima) kenbaar te maken.
Dat zouden mijn echte damvrienden zeker nooit doen, zeker niet na wat ik hier al gepost heb.
Ik vind dat ook laf, ik strijd met open vizier waarom doet "gezellig" dat dan ook niet.
Eric weet jij dan wel wie er achter het pseudoniem "gezellig" schuil gaat?
Dan hoor ik dat graag van je.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
-
Er is mij op het echte forum weleens verweten dat ik niet altijd on topic ben.
Dat ga ik hier proberen wel te zijn.
Kijken hoe lang ik het volhoud.
Ik heb me als lezer ook vaak gestoord aan het verschrikkelijk slechte taalgebruik.
Je krijgt er hoofdpijn van.
Maar nu ik hier zelf post is er ook kritiek op mijn schrijfstijl.
En die kritiek is terecht.
Maar ik ben het nu, nu ik zelf post, niet meer eens met die kritiek.
Kijk het probleem is het volgende:
We zijn niet allemaal een Vestdijk die sneller kon schrijven dan God kon lezen.
Maar een fatsoenlijke tekst opstellen dat moet iedereen toch wel kunnen anders moet je niet posten.
Iedereen kan toch op zijn minst wel even controleren of er geen schrijffouten of stijlfouten in staan.
Je kunt alles opzoeken.
Je kunt toch ook wel even kijken of er niet iets in staat wat iemand nodeloos kan kwetsen en wat eigenlijk niet echt relevant is.
Niet dus!
Als ik dat zou doen dan zou ik waarschijnlijk reacties krijgen zo van hij was al niet zo sel maar nu is hij echt oud geworden en van hier heeft hij geen antwoord op.
Ik en anderen reageren op het forum vaak snel en direct op verschillende items en daar gaat het vaut.
Ik heb de tijd genomen deze tekst in elk geval wel te controleren dus hopelijk valt het hier mee.
Maar ik moet nu snel weer verder met mijn andere bezigheden.
Dat ga ik hier proberen wel te zijn.
Kijken hoe lang ik het volhoud.
Ik heb me als lezer ook vaak gestoord aan het verschrikkelijk slechte taalgebruik.
Je krijgt er hoofdpijn van.
Maar nu ik hier zelf post is er ook kritiek op mijn schrijfstijl.
En die kritiek is terecht.
Maar ik ben het nu, nu ik zelf post, niet meer eens met die kritiek.
Kijk het probleem is het volgende:
We zijn niet allemaal een Vestdijk die sneller kon schrijven dan God kon lezen.
Maar een fatsoenlijke tekst opstellen dat moet iedereen toch wel kunnen anders moet je niet posten.
Iedereen kan toch op zijn minst wel even controleren of er geen schrijffouten of stijlfouten in staan.
Je kunt alles opzoeken.
Je kunt toch ook wel even kijken of er niet iets in staat wat iemand nodeloos kan kwetsen en wat eigenlijk niet echt relevant is.
Niet dus!
Als ik dat zou doen dan zou ik waarschijnlijk reacties krijgen zo van hij was al niet zo sel maar nu is hij echt oud geworden en van hier heeft hij geen antwoord op.
Ik en anderen reageren op het forum vaak snel en direct op verschillende items en daar gaat het vaut.
Ik heb de tijd genomen deze tekst in elk geval wel te controleren dus hopelijk valt het hier mee.
Maar ik moet nu snel weer verder met mijn andere bezigheden.
Nou Thijs, volgens Frans de Jonge mag de Bondsraad zich niet zelf met de contracten en overeenkomsten bemoeien.Frans de Jonge wrote:Ik deel met Thijs dat je als Bondsraad om je controlerende taak goed uit te voeren, inzicht wilt hebben in de risico's van contracten en overeenkomsten. Want daar zijn we als Bondsraad niet scherp in geweest sinds het vertrek van good old Jan Bosselaar uit de Bondsraad. Maar als Bondsraad moeten we dat zelf niet (willen) uitzoeken, want daar hebben we een financiële commissie (FiCo) voor.
-
- Real name: Thijs van den Broek
Het lijkt mij verstandig (net als Frans dit aangeeft) dat bij het doorgronden van de contracten of overeenkomsten advies word in gewonnen bij de FICO. Deze inzichten in de risico's van deze contracten en overeenkomsten kan het beste door de mensen van de FICO gegeven worden.Gezellig wrote:Nou Thijs, volgens Frans de Jonge mag de Bondsraad zich niet zelf met de contracten en overeenkomsten bemoeien.Frans de Jonge wrote:Ik deel met Thijs dat je als Bondsraad om je controlerende taak goed uit te voeren, inzicht wilt hebben in de risico's van contracten en overeenkomsten. Want daar zijn we als Bondsraad niet scherp in geweest sinds het vertrek van good old Jan Bosselaar uit de Bondsraad. Maar als Bondsraad moeten we dat zelf niet (willen) uitzoeken, want daar hebben we een financiële commissie (FiCo) voor.
Verder mag het duidelijk zijn dat elk bondsraadslid daarnaast op de hoogte mag zijn van de inhoud van de meest cruciale contracten en overeenkomsten die de KNDB sluit of gaat sluiten. Dit vind Frans ook hoor (en volgens mij letterlijk elk bondsraadslid).
-
OK ik leer elke elke dag weer bij.PeterHt wrote:Kom op Gezellig, is dit het beste wat je kunt bedenken naar aanleiding van al die schrijverijen op dit forum? Ik ben scherper en creatiever van je gewend.Gezellig wrote:Voorbeeld:
Zo zit het dus.
Bedankt voor de anonieme tip.
Ik post het maar hier omdat PeterHT dan ook meer duidelijk zal worden.
"gezellig" jij bestaat dus helemaal niet jij bent geen jij, jij bent geen hij jij bent een jullie.
voor de lezers die het net als ik ook niet meteen begrepen even uitleggen:
"gezellig" is helemaal niets.
het is alleen een anonieme naam met een code.
en iedereen die de code heeft kan onder "gezellig" posten.
Ik heb lang gedacht dat dit anonieme forum een prive hobbie van een lolbroek was.
Maar er zijn heel veel anonieme posters hier.
Peter dat is ook de reden dat "gezellig" niet altijd even scherp is.
Best goed gevonden alleen is maar "alleen", samen is "gezellig".
Weer een stukje van de puzzle opgelost.
maar weer wat nieuwe vragen:
1) Met hoevelen zijn jullie ongeveer.
2) Komt de anonieme tip van een van jullie omdat mijn zoektocht was vastgelopen.
Of komt die van een spoiler?
3) Komt minstens 1 van jullie uit de bible belt en wil die daarom anoniem.
Ik vind het hier steeds leuker worden maar als iemand van jullie zich begint te ergeren een signaaltje en ik stop meteen.