NK pupillen
NK pupillen
http://www.michael2000.nl/index.html
Op de website van Michael 2000 is het NK pupillen goed te volgen. Na de eerste dag gaat Frerik Andriessen, broer van Vicky - de Pinky-naamgever - aan de leiding met 6 uit 3 op met 4 spelers in het kielzog.
Het NK wordt gespeeld in de fraaie lokatie "De Nieuwe Academie" te Groningen. De organisatie is in vertrouwde handen van Henk Stroetinga en handlangers.
Op de website van Michael 2000 is het NK pupillen goed te volgen. Na de eerste dag gaat Frerik Andriessen, broer van Vicky - de Pinky-naamgever - aan de leiding met 6 uit 3 op met 4 spelers in het kielzog.
Het NK wordt gespeeld in de fraaie lokatie "De Nieuwe Academie" te Groningen. De organisatie is in vertrouwde handen van Henk Stroetinga en handlangers.
Heaven is no location, but a state of mind
Rapper Frerik

Koploper Frerik (links)
Zijn andere hobby is rappen!
Dat wil ik horen! Heeft Frerik al een damrap gemaakt?
Last edited by Kosmos on Thu May 06, 2004 23:55, edited 1 time in total.
Frerik heb ik (gelukkig) nooit horen rappen. hij maakt al genoeg herrie op de trainingen. In de interviews staat wel kritiek van de pupillen van Kosmos op hun grote trainer. Volgende week straftraining, Tjalling?
Quote::Jij traint met Tjalling Goedemoed?
Ja, in Groningen met vijf andere kinderen. Ik kan hem niet zo goed verstaan soms. Hij heeft een raar accent en praat af en toe binnensmonds. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Ja, in Groningen met vijf andere kinderen. Ik kan hem niet zo goed verstaan soms. Hij heeft een raar accent en praat af en toe binnensmonds. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Re: Rapper Frerik
O, wie heeft dat gezegd?
Zelf heb ik geen klachten gehad.
Die kinderen maar eens een mediatraining geven......
Duidelijker ar ti cu le ren ! dat kan ik doen, maar dat accent zullen ze op de koop toe moeten nemen.
Zelf heb ik geen klachten gehad.
Die kinderen maar eens een mediatraining geven......
Duidelijker ar ti cu le ren ! dat kan ik doen, maar dat accent zullen ze op de koop toe moeten nemen.
- Hanco Elenbaas
Re: Rapper Frerik
Niet meer te zien dat de aanstaand Kampioen van Nederland, de zoon van Hans, roots heeft in Nederlands-Indië!Kosmos wrote:
Koploper Frerik (links)
Zijn andere hobby is rappen!
Dat wil ik horen! Heeft Frerik al een damrap gemaakt?
- Arjen de Mooij
Bwahahahahahahha [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] . Schattig he die kinderen? Wie ze liefheeft kastijdt hen!kneeltje wrote:Frerik heb ik (gelukkig) nooit horen rappen. hij maakt al genoeg herrie op de trainingen. In de interviews staat wel kritiek van de pupillen van Kosmos op hun grote trainer. Volgende week straftraining, Tjalling?
Stoere Fries
Wie zag ik vandaag als toeschouwer bij het NK pupillen in Groningen?
De stoere Friese grootmeester Pieter Bergsma!
(Nederlands kampioen 1968)

Pieter Bergsma - Geert van Dijk 1963
De stoere Friese grootmeester Pieter Bergsma!
(Nederlands kampioen 1968)

Pieter Bergsma - Geert van Dijk 1963
-
-
Frerik Andriessen Nederlands Kampioen pupillen! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Kampioen
Van harte Frerik, maak maar een mooie raptekst op dit kampioenschap.laura andriessen wrote:Frerik Andriessen Nederlands Kampioen pupillen! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Ook de EK-gangers Casper en Yuen gefeliciteerd.
...
Last edited by Kosmos on Sat May 08, 2004 23:22, edited 1 time in total.
Wijnand
Wijnand Ankersmit zevende op het NK pupillen
Hij damt nog maar een jaar, maar Wijnand Ankersmit (13) is bij het NK pupillen 7e geworden met een score van 10 punten uit 9 wedstrijden. Jeugdleider Tjalling Goedemoed ontdekte Wijnand vorig jaar bij het geven van twee introductielessen op een Leeuwarder basisschool. Wijnand besloot lid te worden van damclub De Oldehove en haalde meteen een damboek uit de bibliotheek om te bestuderen. Momenteel speelt Wijnand bij de jeugdafdeling in Bilgaard en krijgt af en toe training van damtrainer Goedemoed.
In het Fries kampioenschap december 2003 verwierf Wijnand met een derde plaats het recht om aan de halve finale mee te doen. Daarin verraste Wijnand met een derde plaats, zodat hij zich (de eerste 4 plaatsen zich) kwalificeerde voor de finale. Deze wedstrijd, waaraan de beste 26 spelers t/m 13 jaar meedoen, werd evenals de halve finale gespeeld in de luxe “Nieuwe Academie� onder riante omstandigheden en met het modernste dammateriaal. Naast de borden stond een naamkaart met foto, er werd gespeeld met elektronische klokken en 2 partijen van iedere ronde werden door een bordenjongen gedemonstreerd op een groot bord.
De eerste 2 speeldagen leverde Wijnand een overwinning, een remise en een nederlaag, in totaal 6 uit 6 dus. Op de slotdag boekte Wijnand 2 zeges en een verliespartij. De overwinning in de slotronde was belangrijk. Een eervolle zevende plaats biedt goede hoop op nog betere resultaten in de toekomst!
In ieder geval heeft Wijnand enorm genoten van deze indrukwekkende ervaring!
Kampioen werd Frerik Andriessen met een 100%-score van 18 uit 9. Casper Remeijer werd na barrage tweede voor Yuen Wong. Deze drie spelers mogen Nederland vertegenwoordigen op het Europees kampioenschap.
Tjalling Goedemoed

Wijnand Ankersmit ontvangt een prijs na een Fries jeugdtoernooi
Hij damt nog maar een jaar, maar Wijnand Ankersmit (13) is bij het NK pupillen 7e geworden met een score van 10 punten uit 9 wedstrijden. Jeugdleider Tjalling Goedemoed ontdekte Wijnand vorig jaar bij het geven van twee introductielessen op een Leeuwarder basisschool. Wijnand besloot lid te worden van damclub De Oldehove en haalde meteen een damboek uit de bibliotheek om te bestuderen. Momenteel speelt Wijnand bij de jeugdafdeling in Bilgaard en krijgt af en toe training van damtrainer Goedemoed.
In het Fries kampioenschap december 2003 verwierf Wijnand met een derde plaats het recht om aan de halve finale mee te doen. Daarin verraste Wijnand met een derde plaats, zodat hij zich (de eerste 4 plaatsen zich) kwalificeerde voor de finale. Deze wedstrijd, waaraan de beste 26 spelers t/m 13 jaar meedoen, werd evenals de halve finale gespeeld in de luxe “Nieuwe Academie� onder riante omstandigheden en met het modernste dammateriaal. Naast de borden stond een naamkaart met foto, er werd gespeeld met elektronische klokken en 2 partijen van iedere ronde werden door een bordenjongen gedemonstreerd op een groot bord.
De eerste 2 speeldagen leverde Wijnand een overwinning, een remise en een nederlaag, in totaal 6 uit 6 dus. Op de slotdag boekte Wijnand 2 zeges en een verliespartij. De overwinning in de slotronde was belangrijk. Een eervolle zevende plaats biedt goede hoop op nog betere resultaten in de toekomst!
In ieder geval heeft Wijnand enorm genoten van deze indrukwekkende ervaring!
Kampioen werd Frerik Andriessen met een 100%-score van 18 uit 9. Casper Remeijer werd na barrage tweede voor Yuen Wong. Deze drie spelers mogen Nederland vertegenwoordigen op het Europees kampioenschap.
Tjalling Goedemoed

Wijnand Ankersmit ontvangt een prijs na een Fries jeugdtoernooi
Last edited by Kosmos on Sun May 09, 2004 17:52, edited 3 times in total.
-
Re: Wijnand
alleen werden er 9 partijen gespeeld...Kosmos wrote: 100%-score van 14 uit 7.